Koordinátor servisního týmu

Jméno/Firma
SERVIND, s.r.o.
Pracoviště
Tuchoměřice
Úvazek
Plný
Vytvořeno
17. 12. 2024

O pozici

Do našeho týmu technologií lakování hledáme kolegu/kolegyni na pozici Koordinátor servisního týmu. Vaším úkolem bude koordinovat tým deseti servisních techniků, zajišťovat jim požadovaný materiál a komunikovat se zákazníky ohledně oprav či nových montáží. Hledáme organizačně schopného kolegu, který udrží náš servisní tým v plynulém chodu.

Náplň práce

  • Podpora provozně-technického oddělení;

  • Koordinace časového, odborného i personálního harmonogramu servisního týmu - Vaším úkolem bude udržovat oddělení v chodu, zajišťovat, aby tým servisních techniků byl na správném místě, ve správný čas a měl vše potřebné k dispozici;

  • Organizace zajištění oprav, servisní činnosti i montáží zařízení;

  • Komunikace se zákazníky ohledně stavu oprav či proškolení, ale i interně s obchodními zástupci, produktovým managementem a dalšími členy týmu;

  • Příprava podkladů pro revize zařízení, pro fakturaci servisní činnosti a předávacích protokolů;

  • Evidence stavu skladu náhradních dílů;

Očekáváme

  • minimálně SŠ vzdělání, ideálně technického směru;

  • pečlivost, zodpovědný přístup a spolehlivost jsou nutností;

  • perfektní schopnost organizace práce;

  • flexibilitu i samostatnost, ale také schopnost týmové práce;

  • hledáme kolegu, který má v malíku time-management a je komunikativní;

  • praxe na obdobné pozici výhodou, ideálně na pozici servisního technika;

  • uživatelská znalost MS Excel, znalost MS Dynamics Navision výhodou, ale rádi vás zaučíme;

Nabízíme

  • spolupráci na HPP;

  • zázemí silné a stabilní společnosti působící 30 let na trhu a skvělý přátelský kolektiv;

  • možnost kariérního růstu;

  • fixní mzda dohodou + motivační složka;

  • notebook a mobilní telefon (Android/iPhone);

  • služební automobil i k soukromému užívání;

  • příspěvek na stravování, pitný režim a káva na pracovišti;

  • systém kafeterie e-Benefity;

  • po 1 odpracovaném roce 13. plat;

  • 5 týdnů dovolené a 2 dny sick days;

  • možnost svozu minibusem na/z letiště;

  • vzdělávací programy a výuka jazyků;

  • slevy na firemní produkty;

  • teambuildingy a jiné zaměstnanecké akce, moderní a přátelské prostředí - open space u nás nečekejte, každý tým má svoji kancelář.

Padli jsme vám do noty?

Pošlete nám svůj aktuální životopis, rádi se s vámi setkáme osobně.