IT Business Analytik

Jméno/Firma
GIT Consult Czech s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
17. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Naším klientem je přední distributor špičkové přírodní kosmetiky a doplňků stravy se sídlem v Praze - Hostivaři. Aktuálně pro něj hledáme vhodné kandidáty/ kandidátky na pracovní pozici:

IT Business Analytik

Co bude Vaše náplň práce:

Máme několik IT systémů, včetně jednoho ušitého na míru našim potřebám, které neustále rozvíjíme o nápady našeho businessu. Tvým úkolem bude nejen identifikovat potřeby businessu a sbírat požadavky od uživatelů, ale také detailně požadavky analyzovat a transformovat do konkrétních zadání pro vývojový tým případně pro výběrová řízení. Tvým denním chlebem bude komunikace se členy týmu na všech úrovních od businessu až po vývoj. Na této pozici musíš umět pracovat s daty a čísly, a na jejich základě se efektivně rozhodovat. Rovněž je nutné, aby sis uvědomoval důležitost pohledu koncových uživatelů při navrhování řešení a dokázal rychle proniknout do podstaty daného problému. Vhodné bude, když budeš mít zkušenosti s tvorbou alespoň základních UML diagramů. Výhodou také bude, pokud budeš mít zkušenosti s agilním vývojem. Občas bude potřeba dělat i operativní činnost a vyřešit nějaký ten ticket z helpdesku.

Rozvoj systémů:

- identifikace a komunikace s klíčovými zainteresovanými stranami;

- analýza uživatelských požadavků a jednání s uživateli (interními i externími);

- spolupráce na rozvoji aplikací;

- vytváření zadání pro vývoj nových funkcionalit;

- shromažďování, přezkoumávání a analýza dat;

- vytváření modelů a procesních map;

- koordinace projektového řízení či případné vedení projektu;

- tvorba dokumentace projektů, procesů a manuálů.

- Operativní činnost

- podpora a edukace interních i externích uživatelů interního systému;

- samostatné řešení denní operativy, eskalace na externí dodavatele a infrastrukturní support společnosti;

- podpora administrativní činnosti IT oddělení (dokumentace, výkazy pracovní činnosti dodavatele, tiketovací systém).

Jaké znalosti a schopnosti požadujeme:

- SŠ/ VŠ vzdělání;

- znalost AJ (úroveň B1);

- analytické schopnosti, ideálně umět vidět až za 4., 5. roh;

- schopnost řešit problémy a umět zdravě používat selský rozum;

- výborné komunikační dovednosti;

- zodpovědný přístup, pečlivost a důslednost;

- chuť neustále se rozvíjet;

- týmovost;

- praktické zkušenosti z projektového řízení;

- praktické zkušenosti s tvorbou dokumentace;

- obecnou znalost IT technologií;

- obecnou orientaci v oblasti IT aplikací a podnikových procesech.

Výhodou bude:

- uživatelská a procesní znalost ERP systémů nebo CRM systémů, popř. systémů řízení logistiky a expedice;

- praktické zkušenosti s vývojem informačních systémů;

- zkušenost s agilními metodami spolupráce a vývojem SW;

- zkušenosti s datovými modely MS SQL nebo MySQL;

- schopnost číst a orientovat se v .NET zdrojovém kódu nebo chybových hláškách.

Co nabízíme:

- zázemí prosperující obchodní společnosti s více jak 30letou tradicí a stabilním postavením na českém trhu;

- práci na plný případně zkrácený úvazek (min. 32 h/týden)

- zajímavé mzdové ohodnocení (fix + pohyblivou složku mzdy);

- roční bonus - 13. mzda;

- + extra bonusové ohodnocení za vlastní iniciativu;

- možnost 1× týdně home office;

- příspěvek na stravování ve výši 82 Kč/den;

- 5 týdnů dovolené + sick days + možnost vybrání náhradního volna;

- jazykové kurzy, profesní vzdělávání SEDUO;

- příspěvek na sport/kulturu/dovolenou a Multisport kartu;

- společné firemní akce 4× ročně (sport/kultura);

- kávu, čaj, ovoce na pracovišti;

- dárky pro zaměstnance;

- vzdálenost 4 minuty od vlakové zastávky Nádraží Hostivař;

- parkování v areálu pracoviště;

- a mnoho dalších.