Team leader back office

Jméno/Firma
SOMI Applications and Services s.r.o.
Pracoviště
Za Pasáží 1609, Pardubice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Zákaznický servis
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
17. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme SOMI, technologická firma, která vyrábí a instaluje kompletní fotovoltaické elektrárny na klíč s vlastním systémem inteligentního řízení. Máme pro vás skvělou příležitost přidat se k našemu týmu, který podporuje prodej jak pro koncové, tak pro firemní zákazníky. Hledáme samostatného, seniorního profíka, který bude mít možnost nastavit procesy, který má za sebou team leaderovskou pozici v call centru a back officu.

Zaujmout by Vás mohl fakt, že tohle nebude práce ve velkém call centru, ale naopak v menším týmu, kde zkušenosti z call centra aplikujete a budete moci ovlivňovat zákaznickou péči jako celek, protože povedete i back office.

Co vás čeká

Kompletní strategie a exekutiva zákaznického servisu - zákaznická péče (cca 7 lidí), back office (administrativa spojená s chodem oddělení, reklamace a týmy, které vyřizují dotace a připojení fotovoltaiky k distribuční soustavě)

Analýza, návrh a implementace procesů call centra a back officu, zavádění nových nástrojů a pracovních postupů.

Nábor, vedení a rozvoj svěřeného týmu, který bude korespondovat s růstem společnosti.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

- Zkušenost s funkcí call centra a vedením alespoň menšího týmu je nutná - dáme prostor i méně zkušeným lidem s potenciálem, ale bez znalostí základních procesů a KPI call center se neobejdete

- Schopnost nastavit procesy a KPI tak, aby bylo možné zajišťovat co nejlepší zákaznickou péči a zároveň posoudit výsledky a efektivitu v týmu

- Schopnost práce s daty v Excelu (např. kontingenční tabulky; udělat pořádek ze surových dat a nastavit, na co se koukat, co a jak vyhodnocovat apod.)

- Vedení týmu

Co vám můžeme nabídnout

Budování něčeho nového - bude to náročné, ale takhle samostatnou práci s tak rychle viditelnými výsledky své činnosti ve velkých, zavedených firmách nenajdete

Velmi plochou strukturu společnosti a krátké rozhodovací procesy - reporting přímo ředitelce společnosti, která Vám bude oporou a zároveň chce samostatného člověka, který dostane co nejvíce prostoru k vlastním nápadům

Reálnou příležitost ve velké míře ovlivnit budoucnost společnosti - na obchodu a zákaznickém servisu firma stojí a padá a Vy budete u nastavování toho, jak to bude fungovat a u náborů lidí, se kterými tohle všechno zvládnete

a dále:

- 25 dní dovolené, 3 dny sick day

- Stravenkový paušál

- Příspěvek na sport a volný čas