Zákaznická podpora pro Colosseum Ticket ???? | HPP, po-pá 8 hodin denně, žádný prodej
Perfect System, s.r.o.
Radlická 3301/68, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
18. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Co u nás budete dělat?
- Komunikovat se zákazníky prostřednictvím mailu a telefonu. Budete zodpovídat dotazy ohledně rezervací, nákupů nebo vracení vstupenek na našem portálu Colosseum Ticket.
- Dále budete také v kontaktu s našimi prodejními místy a samotnými pořadateli, se kterými budete řešit například zadávání akcí do systému či spuštění nových prodejů.
- Ve volném čase se budete věnovat běžné kancelářské administrativě či méně častým úkolům, jako je pomoc při sestavování měsíčního vyúčtování nebo procházka na poštu.
- Rádi vám dáme prostor pomoct nám vylepšovat procesy a kontinuálně zlepšovat naše služby.
Co od vás budeme potřebovat?
- Znalost systému Colosseum není povinná, ale bude to obrovská výhoda.
- Dokončenou střední školu.
- Zkušenost s prací se zákazníky, a to i po telefonu. Počítá se i brigáda při škole.
- Češtinu na úrovni rodilého mluvčího. Budete denně jednat s našimi zákazníky a partnery, váš projev proto musí mít slušnou úroveň - v psané i mluvené formě.
- Angličtinu alespoň na mírně pokročilé úrovni (občas zavolá nebo napíše anglicky hovořící zákazník a nesmí vás to vyděsit).
- Zkušenost s prací na počítači. Uživatelskou znalost MS Excel, Outlooku a podobně.
- Schopnost chodit včas a dodržovat dohodnutou pracovní dobu.
Co můžete čekat od nás?
- Práci bez víkendových a nočních směn. Naše zákaznická linka funguje jen ve všední dny 8-17.
- Málokdy se stane, že je zákazník vyloženě naštvaný.
- Příjemnou kancelář, která je dobře dostupná MHD a máme v ní čaj a kvalitní kávu zdarma.
- Práci bez prodeje. Jde nám jen o skvělý servis pro naše klienty a partnery, nebudete u nás nikomu nic nutit.
- Podporu pro realizaci smysluplných nápadů a vylepšení.
- Přátelské prostředí menší stabilní české firmy bez korporátních procesů a svazujících pravidel. Po práci občas rádi zajdeme jen tak posedět, několikrát za rok máme teambuildingovou akci.
- Balíček zaměstnaneckých benefitů - Multisport kartu, stravenkový paušál, po zaučení občasný home office. Po roce smlouvu na dobu neurčitou, týden dovolené navíc a 3 sickdaye.
Zaujali jsme vás?
To nás moc těší! V tom případě nám pošlete svůj životopis. Když k němu připojíte pár řádků o sobě včetně možného termínu nástupu, budeme rádi.
Jak u nás probíhá výběrové řízení? Naše HR si s předvybranými kandidáty krátce zavolá. Snažíme se všem odpovědět co nejdřív, ale hlásí se nám opravdu velké množství lidí, tak poprosíme o strpení, naše personalistka má jen dvě ruce a jeden telefon. Vybrané kandidáty si pozveme na osobní setkání v našich kancelářích, kterého se účastní i vedoucí našeho rezervačního oddělení, Martin. Pak už většinou následuje případná pracovní nabídka.
Tým je malý, obvykle hledáme jen jednu novou posilu, takže bohužel není v našich silách dát šanci všem.