Vrchní rada/vedoucí Oddělení registru obyvatel a registru osob, Odbor registrů a rozhraní
O pozici
Do Digitální a informační agentury právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici vrchní rada/ vedoucí Oddělení registru obyvatel a registru osob, Odbor registrů a rozhraní. Náplní Vaší práce bude řízení agendy a týmu oddělení registru obyvatel a registru osob, organizace a kontrola výkonu jejich služby včetně zadávání úkolů, výkon činností věcného správce registru obyvatel a registru osob, zajišťování rozvoje registrů a posuzování návrhů právních předpisů, strategií a koncepcí z hlediska dopadů na registry či vedení prezentací a komunikace s klienty, dodavateli registrů a uživateli ZR.
Více informací o pozici naleznete níže.
Přidejte se do našeho týmu a buďte jeho nedílnou součástí!
Praha
Služební poměr na dobu neurčitou
14. platová třída
Plný úvazek
Nástup od 1. února 2025
Základní informace
Praha 11. prosince 2024, č.j.: DIA-24786-2/PERS-2024
Ředitel Digitální a informační agentury, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo vrchní rada/ vedoucí Oddělení registru obyvatel a registru osob v Digitální a informační agentuře, se služebním působištěm Praze, Na Vápence 915/14, 130 00 Praha 3.
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby: 28 Informační a komunikační technologie
Činnosti na služebním místě
řízení agendy a týmu oddělení registru obyvatel a registru osob, organizace a kontrola výkonu jejich služby včetně zadávání úkolů,
výkon činností věcného správce registru obyvatel a registru osob,
zajišťování rozvoje registrů a posuzování návrhů právních předpisů, strategií a koncepcí z hlediska dopadů na registry včetně předkládání věcných návrhů na zpracování nových nebo novelizaci stávajících právních předpisů,
tvorba zadávací dokumentace a spolupráce na tvorbě smluvních dokumentů,
zpracování funkcionalit registrů a spolupráce s technickým správcem a provozovatelem při jejich praktickém zavádění, zejména při vytváření testovacích scénářů, testovacích dat a akceptačních kritérií, podílení se na vyhodnocování testovacího a pilotního provozu při realizaci funkcionalit,
poskytování údajů oprávněným subjektům registrů,
zajištění prověřování reklamací, nesouladů a šetření nesprávně vedených údajů v registrech a spolupráce s odbornými útvary Digitální a informační agentury, agendovými místy a správci editorských systémů,
poskytování metodické pomoci orgánům veřejné moci, soukromoprávním uživatelům údajů a editorům včetně vyřizování korespondence a stížností,
provádění školení a příprava metodických materiálů,
zajištění kontrol výkonu přenesené působnosti na úseku registru obyvatel a součinnost při provádění kontrol dodržování povinností subjektů vyplývajících ze zákona o základních registrech,
vedení prezentací a komunikace s klienty, dodavateli registrů a uživateli ZR.
Údaje o složkách platu
Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k Zákonu o státní službě do 14. platové třídy.
Platový tarif
Státnímu zaměstnanci/státní zaměstnankyni přísluší platový tarif od 34 840 Kč do 51 530 Kč.
Státní zaměstnanec/státní zaměstnankyně se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.).
Osobní příplatek
Rozpětí od 7 730 Kč do 12 883 Kč odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice.
Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance/státní zaměstnankyni za jeho/její znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost.
2.3 Příplatek za vedení
Rozpětí od 10 306 do 15 459 Kč.
Podmínky výkonu služby
Místo výkonu služby je Praha.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. února 2025.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra.
Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 10. ledna 2025, tj. v této lhůtě
doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Digitální a informační agentura, Na Vápence 915/14, 130 00 Praha 3,
podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu posta@dia.gov.cz, nebo
podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID datové schránky služebního úřadu: yukd8p7.
Formulář žádosti je k dispozici ke stažení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo vrchní rada/ vedoucí Oddělení registru obyvatel a registru osob v Digitální a informační agentuře, Odbor registrů a rozhraní, č.j. DIA-24786/PERS-2024“.
Z výběrového řízení bude vyřazena žádost, která bude doručena po stanovené lhůtě.
V žádosti je žadatel/žadatelka povinen/povinna uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Další povinné přílohy
strukturovaný profesní životopis;
V životopisu žadatel/žadatelka uvede údaje o své dosavadní praxi a o znalostech a dovednostech týkajících se služebního místa, jehož se výběrové řízení týká.
Nedoložení životopisu je jedním z důvodů pro vyřazení žádosti.
motivační dopis;
čestné prohlášení ke stažení ZDE.
Ostatní informace a kontakty
Digitální a informační agentura podporuje rovnost žen a mužů, a proto je vítán zájem žadatelek i žadatelů o účast ve výběrovém řízení.
Pokud máte dotazy nebo potřebujete více informací, neváhejte nás kontaktovat.
Informace k vykonávaným činnostem na služebním místě poskytne:
Mgr. Petr Frendlovský
Tel.: +420 734 158 082
E-mail: petr.frendlovsky@dia.gov.cz
Informace k výběrovému řízení poskytne:
Mgr. Ing. Roman Czendlik
Tel: +420 734 622 977
E-mail: roman.czendlik@dia.gov.cz