Vrchní rada/vedoucí Oddělení registru obyvatel a registru osob, Odbor registrů a rozhraní

Jméno/Firma
Digitální a informační agentura
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
18. 12. 2024

O pozici

Do Digitální a informační agentury právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici vrchní rada/ vedoucí Oddělení registru obyvatel a registru osob, Odbor registrů a rozhraní. Náplní Vaší práce bude řízení agendy a týmu oddělení registru obyvatel a registru osob, organizace a kontrola výkonu jejich služby včetně zadávání úkolů, výkon činností věcného správce registru obyvatel a registru osob, zajišťování rozvoje registrů a posuzování návrhů právních předpisů, strategií a koncepcí z hlediska dopadů na registry či vedení prezentací a komunikace s klienty, dodavateli registrů a uživateli ZR.

Více informací o pozici naleznete níže.

Přidejte se do našeho týmu a buďte jeho nedílnou součástí!

 Praha

  Služební poměr na dobu neurčitou

 14. platová třída

 Plný úvazek

 Nástup od 1. února 2025

Základní informace

Praha 11. prosince 2024, č.j.: DIA-24786-2/PERS-2024

Ředitel Digitální a informační agentury, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo vrchní rada/ vedoucí Oddělení registru obyvatel a registru osob v Digitální a informační agentuře, se služebním působištěm Praze, Na Vápence 915/14, 130 00 Praha 3.

Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby: 28 Informační a komunikační technologie

Činnosti na služebním místě

  • řízení agendy a týmu oddělení registru obyvatel a registru osob, organizace a kontrola výkonu jejich služby včetně zadávání úkolů,

  • výkon činností věcného správce registru obyvatel a registru osob,

  • zajišťování rozvoje registrů a posuzování návrhů právních předpisů, strategií a koncepcí z hlediska dopadů na registry včetně předkládání věcných návrhů na zpracování nových nebo novelizaci stávajících právních předpisů,

  • tvorba zadávací dokumentace a spolupráce na tvorbě smluvních dokumentů,

  • zpracování funkcionalit registrů a spolupráce s technickým správcem a provozovatelem při jejich praktickém zavádění, zejména při vytváření testovacích scénářů, testovacích dat a akceptačních kritérií, podílení se na vyhodnocování testovacího a pilotního provozu při realizaci funkcionalit,

  • poskytování údajů oprávněným subjektům registrů,

  • zajištění prověřování reklamací, nesouladů a šetření nesprávně vedených údajů v registrech a spolupráce s odbornými útvary Digitální a informační agentury, agendovými místy a správci editorských systémů,

  • poskytování metodické pomoci orgánům veřejné moci, soukromoprávním uživatelům údajů a editorům včetně vyřizování korespondence a stížností,

  • provádění školení a příprava metodických materiálů,

  • zajištění kontrol výkonu přenesené působnosti na úseku registru obyvatel a součinnost při provádění kontrol dodržování povinností subjektů vyplývajících ze zákona o základních registrech,

  • vedení prezentací a komunikace s klienty, dodavateli registrů a uživateli ZR.

Údaje o složkách platu

Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.

Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k Zákonu o státní službě do 14. platové třídy.

Platový tarif

  • Státnímu zaměstnanci/státní zaměstnankyni přísluší platový tarif od 34 840 Kč do 51 530 Kč.

  • Státní zaměstnanec/státní zaměstnankyně se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.).

Osobní příplatek

  • Rozpětí od 7 730 Kč do 12 883 Kč odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice.

  • Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance/státní zaměstnankyni za jeho/její znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost.

2.3 Příplatek za vedení

  • Rozpětí od 10 306 do 15 459 Kč.

Podmínky výkonu služby

  • Místo výkonu služby je Praha.

  • Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.

  • Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.

  • Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. února 2025.

  • Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra.

Podání žádosti

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 10. ledna 2025, tj. v této lhůtě

  • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Digitální a informační agentura, Na Vápence 915/14, 130 00 Praha 3,

  • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,

  • podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu posta@dia.gov.cz, nebo

  • podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID datové schránky služebního úřadu: yukd8p7.

Formulář žádosti je k dispozici ke stažení.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo vrchní rada/ vedoucí Oddělení registru obyvatel a registru osob v Digitální a informační agentuře, Odbor registrů a rozhraní, č.j. DIA-24786/PERS-2024“.

Z výběrového řízení bude vyřazena žádost, která bude doručena po stanovené lhůtě.

V žádosti je žadatel/žadatelka povinen/povinna uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Další povinné přílohy

  • strukturovaný profesní životopis;

    • V životopisu žadatel/žadatelka uvede údaje o své dosavadní praxi a o znalostech a dovednostech týkajících se služebního místa, jehož se výběrové řízení týká.

    • Nedoložení životopisu je jedním z důvodů pro vyřazení žádosti.

  • motivační dopis;

  • čestné prohlášení ke stažení ZDE.

Ostatní informace a kontakty

Digitální a informační agentura podporuje rovnost žen a mužů, a proto je vítán zájem žadatelek i žadatelů o účast ve výběrovém řízení.

Pokud máte dotazy nebo potřebujete více informací, neváhejte nás kontaktovat.

Informace k vykonávaným činnostem na služebním místě poskytne:

Mgr. Petr Frendlovský

Tel.: +420 734 158 082

E-mail: petr.frendlovsky@dia.gov.cz

Informace k výběrovému řízení poskytne:

Mgr. Ing. Roman Czendlik

Tel: +420 734 622 977

E-mail: roman.czendlik@dia.gov.cz