Asistent / Asistentka servisního oddělení
O pozici
Náplň práce
Budete komunikovat se zákazníky a se zahraničními a tuzemskými dodavateli.
Budete objednávat náhradní díly v ČR i v zahraničí a vyřizovat reklamace strojů a náhradních dílů.
Pomůžete zajistit vedení servisního případu v projektovém systému, plánovat servisní zásahy, koordinovat průběh jednotlivých případů, hlídat termíny a zaštiťovat komunikaci mezi zákazníkem, dodavateli a servisními techniky.
Nabízíme
Plat 30-35.000,- Kč (pro plný úvazek)
2x ročně prémie podle výkonů firmy
Pružnou pracovní dobu s možností si nadpracovat hodiny
5 týdnů dovolené + 2 dny zdravotního volna
Malý stabilní tým zkušených kolegů, kde je každý člen důležitý a vzájemně se podporujeme - při zaškolování i později
Prostorné pracovní místo v klidném světlém open space se šesti kolegy, s moderním vytápěním a klimatizací
Budete potřebovat
Znalost práce na PC, především MS Office a MS Windows
Pečlivost a organizační schopnosti
Dobrou znalost ČJ
Angličtinu na komunikativní úrovni slovem i písmem
Pozitivní vztah k technice - pokud máte technické vzdělání nebo zkušenosti, bude to pro Vás výhodou a využijete je.
Úvazek
Smlouva na hlavní pracovní poměr
Pozice je vhodná i pro zájemce o částečný pracovní úvazek (75%)
Zašlete nám Váš životopis na emailovou adresu cejka@formetal.cz.