ASISTENTKA KANCELÁŘE / administrativní pracovnice (28 - 40.000 Kč)
O pozici
Společnost 4fin better together, zabývající se profesionálním majetkovým poradentstvím, přijme do svého týmu ASISTENTKU, která bude mít na starosti každodenní administrativu ve finančním sektoru.
Pokud chceš být klíčovou oporou v dynamickém světě financí, tak se mi neváhej ozvat a domluvíme se na osobním setkání.
Co bude náplní Tvojí práce?
příprava smluv a podkladů pro klienty
komunikace a práce s klientem
jednání s bankovními institucemi, pojišťovnami atd.
servis stávajících klientů
vyhledávání informací
účast na rozvojových workshopech + pravidelné školení
Co od Tebe očekávám?
dokončené středoškolské vzdělání
výborné komunikační schopnosti
praxe v administrativě / pojišťovnictví - výhodou
znalost práce na PC (MS Office)
proaktivní přístup, schopnost samostatné práce
řidičský průkaz sk. B
Co Ti za odvedenou práci nabízím?
flexibilní pracovní dobu – přizpůsobíš si práci svým potřebám.
možnost občasné práce z domova, po zapracovaní
rostoucí platové ohodnocení – tvoje snaha bude spravedlivě odměněna.
kariérní růst – možnost se časem posunout na vyšší pozice.
práci v nové, moderní kanceláři
podporu přátelského a profesionálního týmu
místo výkonu práce: Brno
Pokud tě tato příležitost zaujala a chceš být klíčovou součástí mého týmu, napiš mi zprávu nebo pošli své CV na vojtech.masek@4fin.cz - +420 737 979 316
Těším se na spolupráci!