ASISTENTKA KANCELÁŘE / administrativní pracovnice (28 - 40.000 Kč)

Jméno/Firma
Jobs Contact
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
21. 12. 2024

O pozici

Společnost 4fin better together, zabývající se profesionálním majetkovým poradentstvím, přijme do svého týmu ASISTENTKU, která bude mít na starosti každodenní administrativu ve finančním sektoru.

Pokud chceš být klíčovou oporou v dynamickém světě financí, tak se mi neváhej ozvat a domluvíme se na osobním setkání.

 

Co bude náplní Tvojí práce?

  • příprava smluv a podkladů pro klienty

  • komunikace a práce s klientem 

  • jednání s bankovními institucemi, pojišťovnami atd.

  • servis stávajících klientů

  • vyhledávání informací 

  • účast na rozvojových workshopech + pravidelné školení 

 

Co od Tebe očekávám?

  • dokončené středoškolské vzdělání

  • výborné komunikační schopnosti

  • praxe v administrativě / pojišťovnictví - výhodou

  • znalost práce na PC (MS Office)

  • proaktivní přístup, schopnost samostatné práce

  • řidičský průkaz sk. B

 

Co Ti za odvedenou práci nabízím?

  • flexibilní pracovní dobu – přizpůsobíš si práci svým potřebám.

  • možnost občasné práce z domova, po zapracovaní

  • rostoucí platové ohodnocení – tvoje snaha bude spravedlivě odměněna.

  • kariérní růst – možnost se časem posunout na vyšší pozice.

  • práci v nové, moderní  kanceláři

  • podporu přátelského a profesionálního týmu

  • místo výkonu práce: Brno

 

Pokud tě tato příležitost zaujala a chceš být klíčovou součástí mého týmu, napiš mi zprávu nebo pošli své CV na vojtech.masek@4fin.cz - +420 737 979 316

Těším se na spolupráci!