Global Assembly Production Assistant pro Amnesty International

Jméno/Firma
Amnesty International ČR
Pracoviště
Seifertova 455/17, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
21. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Zapoj se do pořádání Global Assembly Meetingu Amnesty International, který se bude konat v Praze v létě 2025.

V červenci 2025 se bude v Praze konat čtyřdenní celosvětové shromáždění Amnesty International, kterého se bude účastnit na 300 delegátů z více než 60 zemí. Hledáme administrativní a logistickou podporu – spolupracovat budeš jak s Global Assembly týmem Mezinárodního sekretariátu AI, tak i v rámci české pobočky Amnesty.



UŽITEČNÉ INFORMACE

  • Jedná se o smlouvu na dobu určitou do konce listopadu 2025 – možné začít co nejdříve.
  • Nezbytná je vysoká úroveň mluvené i psané angličtiny a češtiny.
  • Flexibilita je pro tuto pozici klíčová, může být vyžadována práce v pozdních nočních / časných ranních hodinách kvůli spojení s mezinárodními delegáty a členy dobrovolnických výborů z celého světa. Může být potřeba i příležitostné práce o víkendu s možností čerpání náhradního volna.
  • Bude nutné se zúčastnit čtyřdenního zasedání Global Assembly v Praze na konci července 2025 a být podporou přímo na místě. Konkrétně se bude jednat o týdenní práci přímo v místě konání akce.


HLAVNÍ POVINNOSTI

  • Podporovat tým Global Assembly a AI Czechia se všemi administrativními a logistickými požadavky na uskutečnění Global Assembly Meeting.
  • Mít znalost o vízových procesech, vypracovávání podpůrných dokumentů k získání víz a případně styk s ambasádami.
  • Nábor místních dobrovolníků, kteří budou pomáhat na GA Meeting. Vytvoření skupiny dobrovolníků, kontakt s nimi a zajištění veškeré potřebné logistiky.
  • Podpora AI Czechia při organizaci zajištění aktivit na GA Meetingu.
  • Včasné odpovídání na dotazy delegátů.
  • Udržovat přesné a včasné záznamy o všech interakcích s delegáty.
  • Starat se o online registrační systém delegátů a asistence delegátům v případě potřeby při problémech v průběhu registrace
  • Pomáhat při navrhování a vytváření obsahu pro webovou stránku GA Meeting, pomáhat s kontrolou a údržbou klíčových webových stránek podle potřeby.
  • Vytvoření, správa a distribuce dokumentace před a v průběhu shromáždění pro delegáty, stejně jako obecných informací důležitých pro hladký průběh setkání.
  • Ve spolupráci s kolegy LRC (Language Resource Centre) zajistit, aby byly zasílány a vráceny překlady související se shromážděním.
  • Podílet se na vytvoření informačního balíčku pro delegáty, který by reflektoval i místní perspektivu.
  • Vyhledávání a kontakt s místními dodavateli.
  • Podle potřeby koordinovat interní a externí schůzky s různými zainteresovanými stranami GA Meeting.
  • Hrát klíčovou roli přímo na místě na GA Meetingu, podpora pro kolegy a delegáty akce po celou dobu, aby byl zajištěn úspěšný průběh akce pro všechny zúčastněné.
  • Po ukončení akce pomoc při kontrole rozpočtů, úhrad delegátských poplatků a cestovních nákladů.
  • Pomoc s dalšími úkoly potřebnými k asistenci a podpoře AI Czechia jakožto hostitelské pobočky.


DOVEDNOSTI A ZKUŠENOSTI

  • Velmi dobré organizační a administrativní schopnosti. Dobrá práce s vedením dokumentů, finančních záznamů a zkušenosti se správou kalendáře.
  • Výborná zručnost v psaném slově, včetně korespondence s ambasádamy se žádostí o víza. Znalost copy a vytváření obsahu pro webové stránky.
  • Předchozí zkušenost s asistencí při organizaci akcí až pro 300 mezinárodních delegátů je žádoucí.
  • Zkušenost s prací s on-line registračními systémy a databázemi pro správu delegátů / akcí včetně zadávání dat je žádoucí.
  • Zkušenosti s prací s multikulturními a různorodými zainteresovanými skupinami a smluvními dodavateli je výhodou.
  • Zkušenosti s prací s dobrovolníky.
  • Výborné komunikační schopnosti slovem i písmem. Nezbytná je vysoká úroveň mluvené i psané angličtiny a češtiny.
  • Velmi dobré zkušenosti se zákaznickým servisem, s důrazem na přátelské a zdvořilé komunikační dovednosti především při telefonickém kontaktu.
  • Vynikající schopnosti při řešení problémů a silné organizační schopnosti se smyslem pro detail.
  • Silné IT dovednosti s aktivní znalostí sady Microsoft Office včetně SharePointu.
  • Schopnost pracovat samostatně a i jako součást týmu.
  • Velmi dobrá flexibilita při práci a schopnost rychlé reakce na neustále se vyvíjející plány.
  • Schopnost dobře pracovat pod tlakem a dodržovat krátké termíny.
  • Skvělý time management.
  • V případě potřeby akceptovat prodlouženou pracovní dobu nutnou k zajištění osobních schůzek k organizaci shromáždění.


CO NABÍZÍME

  • Možnost ovlivnit lidskoprávní situaci doma i ve světě
  • Smysluplnou a kreativní práci v zázemí mezinárodní organizace
  • Pracovní poměr na plný úvazek, benefit zkráceného pracovního týdně (tj. práce 32-40 hodin v týdnu)
  • Flexibilní pracovní dobu (v závislosti na požadavcích GA týmu), sick days, home office, volné pátky (v závislosti na požadavcích GA týmu), den na dobrovolnickou činnost a 1 týden dovolené navíc
  • Pracovní telefon a notebook
  • Měsíční mzdu 37.500,- Kč hrubého


JAK SE PŘIHLÁSIT

  • Výběrové řízení bude organizovat GA tým Mezinárodního sekretariátu Amnesty International, zasláním životopisu a motivačního dopisu uděluješ souhlas s předáním těchto podkladů
  • Pošli nám svůj životopis (CV) a motivační dopis (Cover letter) - oboje musí být v anglickém jazyce, jinak nebude zařazeno do výběrového řízení
  • CV a Cover letter posílej v následujícím formátu: příjmení-jméno-cv, příjmení-jméno-cover-letter
  • Vše zašli nejpozději do 19.1.2025 do půlnoci