Payroll Consultant - Praha
O pozici
Aktuálně hledáme novou kolegyni do pražského týmu na pozici Payroll Consultant. V Praze byste spolupracovala se zkušenými kolegy, kteří jsou z oboru a každý má na starosti svěřeného klienta popř. více menších klientů. Našimi klienty jsou výrobní společnosti, společnosti z oboru IT, máme významné klienty z oboru automotive nebo farmacie.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Min. SŠ vzdělání
Zájem o obor mzdové účetnictví a personalistiku.
Nejméně 5 let pracovní zkušenosti v oboru mzdové účetnictví a zkušenosti s kompletní mzdovou uzávěrkou.
Nutná znalost angličtiny B2
Dobrou znalost MS Office především Exelu.
Spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
Ochotu učit se a profesionální vystupování při jednání s klienty.
Výhodou bude znalost mzdového SW, zvláště Permu 3 nebo KS Profi.
Aktivní řidič, oprávnění skup.B
Co vám můžeme nabídnout
Nabízíme dlouhodobou a stabilní práci pro mezinárodní společnosti.
Nejen zajímavou a různorodou práci, ale i legraci, podporu zkušených kolegů a přátelské jednání.
Pomoc v osobním i odborném rozvoji a kariérní růst.
Možnost využití anglického jazyka
Benefit pro volný čas.
Přátelskou firemní kulturu.
5 týdnů dovolené, Sick day, stravenkový paušál
Flexibilní pracovní doba
Pravidelné vzdělávání a jazykové kurzy
Možnost využití osobního kouče
Příspěvek na dovolenou
Místo pracoviště: Na strži 1702/65, Praha
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva