Referent logistiky, administrativní podpora Aftersales

Jméno/Firma
KVG CZECH s.r.o.
Pracoviště
Beroun
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
25. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do týmu After Sales aktuálně hledáme administrativně zdatného a spolehlivého kolegu, který si postupně převezme agendy a administrativu z různých oblastí. Nepotřebujeme zkušenosti, pozice je spíše juniorní, ale oceníme vztah k technickým produktům, proaktivní přístup, dobrou komunikaci a zájem se učit.

Co bude nejčastější náplní Vaší práce:

  • Odesílání vydaných objednávek k výrobci, kontrola a evidence jejich potvrzení, komunikace s výrobcem
  • Evidence výpůjček a nájmů strojů včetně smluvní dokumentace
  • Evidence pojištění předváděcích strojů
  • Registrace strojů včetně marketingových souhlasů
  • Nákup a vedení evidence elektronických licencí
  • Schvalování strojů do provozu (ve spolupráci s externisty) a vydávání technických průkazů
  • Zástup Vedoucího skladu strojů a logistiky (příjem/vyskladnění strojů)
  • Periodické výkazy odpadového hospodářství (EKO-KOM, ELTMA, ISPOP)

Naše očekávání:

  • Předchozí pracovní zkušenost podobného charakteru výhodou
  • Vztah k technice/technickým produktům, zájem se ponořit do oblasti zemědělské techniky
  • Prozákaznický přístup a příjemná komunikace
  • Uživatelská znalost práce s PC
  • Zodpovědnost, pečlivost a schopnost samostatné práce
  • Komunikativní angličtina

Nabídnout vám můžeme zajímavou pozici, možnost naučit se spoustu nového, podporu ze strany kolegů a malý tým. Sídlíme v královském městě Beroun, kde bude i vaše kancelář, zaměstnancům poskytujeme pět týdnů dovolené, tři dny sick days, po roce zaměstnání příspěvek na penzijní připojištění a další.