Pro konzultantskou společnost hledám zkušeného člověka, který zvládá kompletní účetní agendu vč. kontrolních hlášení a uzávěrek. Společnost sídlí v centru Prahy a rozšiřuje svůj tým.
Popis pozice:
- Zpracování účetnictví českých i zahraničních klientů (vše dle české legislativy)
- Komunikace s příslušnými úřady a s klienty
- Budete zodpovědni za přípravu roční účetní závěrky a přípravu podkladů pro podání daňových přiznání ve spolupráci s daňovým oddělením
- Příprava podkladů pro pravidelný měsíční reporting pro klienty
- Budete mít možnost podílet se na řešení složitějších účetních případů ve spolupráci s manažerkou týmu
Profil kandidáta:
- Několikaletá praxe v oboru kompletního zpracování účetní agendy
- Znalost účetních a daňových předpisů a související legislativy
- Znalost práce s MS Office (Word, Excel)
- Znalost práce v SW Helios – není podmínka
- Angličtina psaná i hovorová - pro komunikaci s klienty
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny sick days
- Jazykové kurzy přímo na pracovišti
- Stravenky
- Občerstvení na pracovišti
- Systém cafeterie
- Flexibilní pracovní doba
- Možnost dalšího vzdělávání
- Multisport karta
- Možnost využití home office 1 den v týdnu
ZAUJALA VÁS NABÍDKA? NEVÁHEJTE MĚ KONTAKTOVAT.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování