TOMGAST > Vedoucí logistiky

Jméno/Firma
TOMGAST Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
Bohumínská 1876/2, Karviná
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Vytvořeno
27. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme zkušeného kolegu na pozici Vedoucí logistiky, který bude zodpovědný za systematické zvyšování produktivity a kvality práce, optimalizaci interních procesů a kontroly.

Pokud máte zkušenosti s logistikou a vedení týmů, pak hledáme právě Vás!

Hlavní odpovědnosti:

  • Optimalizace zavedených interních procesů a systému kontroly.
  • Efektivní organizace dodávek zboží k zákazníkům.
  • Zavádění nápravných opatření plynoucích z reklamačních řízení.
  • Sledování a analýza ukazatelů efektivity a kvality služeb.
  • Přijímání preventivních opatření a navrhování zlepšení.
  • Školení zaměstnanců.
  • Odpovědnost za inventarizaci skladu.
  • Odpovědnost za efektivní uložení a dostupnost zboží.
  • Návrh a tvorba kontrolních mechanismů pro řízení skladu.
  • Pravidelný reporting vedení.
  • Každodenní komunikace s kolegy a rychlá reakce na požadavky.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • SŠ/VŠ vzdělání, vzdělání v oboru logistiky či příbuzných oborech výhodou.
  • Min. 3 roky praxe na pozici vedoucího logistiky nebo skladu.
  • Znalosti v oblastech: informační systémy ve skladovém hospodářství, skladová problematika, logistické procesy, ekonomické analýzy, řízení nákladů.
  • Organizační, analytické a komunikační dovednosti, přirozená autorita.
  • Proaktivní přístup, schopnost efektivně řešit problémy.
  • Týmový hráč schopný přijmout zodpovědnost za komplexní agendu řízení a rozvoje skladu.
  • Aktivní znalost anglického jazyka výhodou.
  • Práce na PC samozřejmostí.
  • ŘP – skupina B, VZV výhodou.

Výhodou bude, pokud budete mít

  • Praktické zkušenosti s nastavováním procesů pro řízení skladu pro B2B i B2C.
  • Zkušenost se zaváděním norem a optimalizací chodu skladu a logistiky.
  • Praktické zkušenosti s inventarizací, tedy nejenom účast na nich, ale celkové zajištění organizace a řešení případných rozdílů.

Co vám můžeme nabídnout

  • Zajímavou, odpovědnou a perspektivní práci ve středním managementu.
  • Zázemí silné značky.
  • Motivující finanční ohodnocení.
  • Spolupráci na HPP.
  • Pracovní dobu od pondělí do pátku (7:30 - 16:00), víkendy a svátky volné.

Jsme velkoobchodní společnost, která se zabývá importem kuchyňského a stolního inventáře od roku 2009 na českém a slovenském trhu. Spolupracujeme s evropskými i světovými dodavateli, a naším cílem je přinášet české a slovenské gastronomii ty nejnovější trendy moderní gastronomie.

Pokud jsme Vás zaujali, napište.