TOMGAST > Vedoucí logistiky
TOMGAST Czech Republic s.r.o.
Bohumínská 1876/2, Karviná
Plný
Bez maturity
Angličtina
Doprava , logistika a zásobování
27. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme zkušeného kolegu na pozici Vedoucí logistiky, který bude zodpovědný za systematické zvyšování produktivity a kvality práce, optimalizaci interních procesů a kontroly.
Pokud máte zkušenosti s logistikou a vedení týmů, pak hledáme právě Vás!
Hlavní odpovědnosti:
- Optimalizace zavedených interních procesů a systému kontroly.
- Efektivní organizace dodávek zboží k zákazníkům.
- Zavádění nápravných opatření plynoucích z reklamačních řízení.
- Sledování a analýza ukazatelů efektivity a kvality služeb.
- Přijímání preventivních opatření a navrhování zlepšení.
- Školení zaměstnanců.
- Odpovědnost za inventarizaci skladu.
- Odpovědnost za efektivní uložení a dostupnost zboží.
- Návrh a tvorba kontrolních mechanismů pro řízení skladu.
- Pravidelný reporting vedení.
- Každodenní komunikace s kolegy a rychlá reakce na požadavky.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- SŠ/VŠ vzdělání, vzdělání v oboru logistiky či příbuzných oborech výhodou.
- Min. 3 roky praxe na pozici vedoucího logistiky nebo skladu.
- Znalosti v oblastech: informační systémy ve skladovém hospodářství, skladová problematika, logistické procesy, ekonomické analýzy, řízení nákladů.
- Organizační, analytické a komunikační dovednosti, přirozená autorita.
- Proaktivní přístup, schopnost efektivně řešit problémy.
- Týmový hráč schopný přijmout zodpovědnost za komplexní agendu řízení a rozvoje skladu.
- Aktivní znalost anglického jazyka výhodou.
- Práce na PC samozřejmostí.
- ŘP – skupina B, VZV výhodou.
Výhodou bude, pokud budete mít
- Praktické zkušenosti s nastavováním procesů pro řízení skladu pro B2B i B2C.
- Zkušenost se zaváděním norem a optimalizací chodu skladu a logistiky.
- Praktické zkušenosti s inventarizací, tedy nejenom účast na nich, ale celkové zajištění organizace a řešení případných rozdílů.
Co vám můžeme nabídnout
- Zajímavou, odpovědnou a perspektivní práci ve středním managementu.
- Zázemí silné značky.
- Motivující finanční ohodnocení.
- Spolupráci na HPP.
- Pracovní dobu od pondělí do pátku (7:30 - 16:00), víkendy a svátky volné.
Jsme velkoobchodní společnost, která se zabývá importem kuchyňského a stolního inventáře od roku 2009 na českém a slovenském trhu. Spolupracujeme s evropskými i světovými dodavateli, a naším cílem je přinášet české a slovenské gastronomii ty nejnovější trendy moderní gastronomie.
Pokud jsme Vás zaujali, napište.