Hledáme energického Administrativně-technického pracovníka/správce nemovitostí

Jméno/Firma
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s.
Pracoviště
Trnitá 500/9, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
27. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme dynamicky rostoucí investiční a developerská společnost www.spilberk.com,která se specializuje na rezidenční development, nájemní bydlení, retailové parky a energetiku. Do našeho týmu hledáme schopného kolegu/kolegyni, který nám pomůže zajistit bezproblémový provoz našich budov a projektů.

Hlavní náplň práce:

Správa portfolia nemovitostí:

  • Dohled nad údržbou a správou bytových i komerčních jednotek.
  • Zajištění pronájmu nebo prodeje nemovitostí.
  • Vedení evidence nájemních vztahů a sledování ukazatelů týkajících se nájmů.
  • Komunikace s nájemníky a kontrola užívání prostor.

Technická správa a údržba:

  • Koordinace pravidelné údržby, oprav a revizí technického vybavení.
  • Kompletní správa technického stavu budov.
  • Komunikace s dodavateli a řízení jejich činnosti.
  • Sjednávání servisních smluv a zajištění oprav.
  • Pohotovostní služby při mimořádných situacích.
  • Zajištění údržby zeleně a zimní údržby.

Energetický management:

  • Optimalizace spotřeby energií.
  • Sledování odběrových diagramů a řízení dodavatelů energií.
  • Příprava podkladů pro účtování energií.
  • Uzavírání a správa smluv k médiím (voda, energie, odpady).

Administrativa a legislativa:

  • Evidence a archivace právních a technických dokumentů.
  • Dodržování legislativních požadavků spojených s provozem nemovitostí.
  • Schvalování a vystavování objednávek, kontrola faktur.
  • Pravidelný reporting vedení společnosti.

Co k tomu potřebujete?

  • Zkušenosti se správou nemovitostí (nebo ekonomické/technické vzdělání).
  • Technické a legislativní znalosti týkající se provozu budov.
  • Počítačové dovednosti: práce s Microsoft 365 (Teams, Word, Excel, Outlook, OneDrive).
  • Komunikační a organizační schopnosti: profesionální a lidský přístup.
  • Znalost angličtiny: slovem i písmem (častá komunikace s klienty).
  • Osobní vlastnosti: samostatnost, zvládání stresu, přizpůsobivost.
  • Pečlivost a přesnost při administrativních úkonech.
  • Zkušenosti s softwarem pro správu budov.
  • Řidičský průkaz skupiny B.

Proč si vybrat nás?

  • Pracujte v prestižní společnosti, která má jasnou vizi a pevné zázemí.
  • Flexibilita spolupráce: Vyberte si mezi HPP, DPP nebo IČ – jak to nejlépe vyhovuje vašim potřebám.
  • Růst a inovace: Nabízíme příležitost profesně růst a zapojit se do zajímavých projektů, které posouvají hranice.
  • Moderní technologie: K dispozici budete mít nejnovější vybavení – mobilní telefon a notebook, abyste mohli pracovat efektivně a pohodlně.
  • Rodinná atmosféra: Pracujte v přátelském kolektivu, kde si vzájemně pomáháme a podporujeme se.

Zaujali jsme Vás? Zašlete nám svůj životopis spolu s krátkým motivačním dopisem.

Těšíme se na Vaše přihlášky!