Asistentka v advokátní kanceláři
O pozici
Pracovní nabídka
Koho hledáme:
- hledáme parťáka do našeho týmu na pozici asistentka v advokátní kanceláři
- někoho, kdo se nebojí práce, má dobrou znalost PC (MS Office, MS Teams)
- umí se samostatně se rozhodovat, ale zároveň reflektovat na potřeby ostatních členů týmu
- někoho komu to pálí, je aktivní, pečlivý, zodpovědný
Co nabízíme:
- super kolektiv a ještě lepší pracovní zázemí ve společností s více než dvaceteliteou historií
- rozmanitou práci
- férové a motivující ohodnocení
- benefity (sick day, kartu MultiSport, firemní akce, ovoce na pracovišti, ... )
Náplň práce:
- převzetí kompletní administrativní agendy
- organizace práce - diáře, vyřizování vzkazů a právní administrativa
- zapisování úkonů do firemního sw
- hlídání stanovených lhůt
- komunikace s klienty a institucemi
- příprava jednotlivých spisů na jednání
- aktivní účast na poradách právního týmu