Koordinátor/ka krizové a asistenční linky

Jméno/Firma
Assessment Systems s.r.o.
Pracoviště
Sokolovská 131/86, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
27. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Připojte se k nám a pomáhejte nám rozvíjet firemní benefit, který má smysl. Asistenční a krizová linka je součástí služby Employee Assistance Programu (EAP), služby pro zaměstnance, která jim pomáhá řešit různé životní situace. Od pracovního přetížení přes investování, koupi nemovitosti nebo orientaci v dávkách a v sociálním systému. Naše služba je dostupná 24/7 každý den, kdy jsou na telefonu krizové interventky a interventi připraveni poskytnout krizovou intervenci nebo klienty a klientky objednat na psychologickou, právní, finanční či sociální konzultaci. Jsme dostupní také na chatu a e-mailu.
Pro tuto službu hledáme člověka, který povede tým konzultantek asistenční linky. Potřebujeme někoho, koho bude bavit řešit reporting, administrativu, plánování směn, různé požadavky ze sítě našich odborníků a odbornic z oblasti psychologie, práva, financí a sociálního poradenství, ale také od našich klientů, kteří tuto službu pro své zaměstnance a zaměstnankyně zajišťují. Zároveň EAP neustále rozvíjíme a s tím jsou spojené různé technické zapeklitosti a problémy, které je potřeba řešit. Nebudete v tom ale sami. Ve všem vám bude oporou produktová manažerka a tým motivovaných a nadšených konzultantek, kterým záleží na poskytování kvalitní služby.

Co budete dělat:

  • Spravovat a koordinovat provoz linky, aby byl zajištěn její hladký chod.
  • Vést tým konzultantek na lince.
  • Každý měsíc plánovat služby na lince
  • Zajišťovat podklady pro odměny konzultantkám na lince a expertům a expertkám za konzultace.
  • Zpracovávat interní statistiky a reporty pro klienty.
  • Připravovat a vést měsíční schůzky s týmem konzultantek linky.
  • Organizovat nábor nových konzultantů/konzultantek a expertů/expertek
  • Komunikovat s produktovou manažerkou o nových klientech a rozvoji služby
  • Spolupracovat s account manažery a manažerkami na řešení potřeb klientů
  • Podílet se na implementaci změn v provozu linky a také nových služeb či technických řešení
  • Řešit problémy - občas se vyskytnout nenadálé události, občas jsou problémy na straně telefonního operátora.

Je to pro vás?

  • Máte rádi administrativu, koordinaci, organizování, reporting.
  • Hledáte řešení a způsoby, jak věci dělat lépe.
  • Máte zkušenosti z krizové intervence nebo sociálních služeb či podobné oblasti. Pokud máte výcvik v krizové intervenci, můžete si brát služby i na lince, ale primárně hledáme někoho, kdo bude v první řadě koordinátor, sekundárně krizový intervent.
  • Máte angličtinu alespoň na úrovni B2 (služby poskytujeme i v angličtině).
  • Máte kapacitu na 0,4-0,5 úvazek.
  • Můžete pracovat odkudkoliv, ale 1x měsíčně máme poradu týmu fyzicky v Praze v Karlíně u metra Křižíkova.
  • Nástup klidně hned, nejpozději koncem ledna-začátkem února.