Koordinátor/ka krizové a asistenční linky
O pozici
Pracovní nabídka
Připojte se k nám a pomáhejte nám rozvíjet firemní benefit, který má smysl. Asistenční a krizová linka je součástí služby Employee Assistance Programu (EAP), služby pro zaměstnance, která jim pomáhá řešit různé životní situace. Od pracovního přetížení přes investování, koupi nemovitosti nebo orientaci v dávkách a v sociálním systému. Naše služba je dostupná 24/7 každý den, kdy jsou na telefonu krizové interventky a interventi připraveni poskytnout krizovou intervenci nebo klienty a klientky objednat na psychologickou, právní, finanční či sociální konzultaci. Jsme dostupní také na chatu a e-mailu.
Pro tuto službu hledáme člověka, který povede tým konzultantek asistenční linky. Potřebujeme někoho, koho bude bavit řešit reporting, administrativu, plánování směn, různé požadavky ze sítě našich odborníků a odbornic z oblasti psychologie, práva, financí a sociálního poradenství, ale také od našich klientů, kteří tuto službu pro své zaměstnance a zaměstnankyně zajišťují. Zároveň EAP neustále rozvíjíme a s tím jsou spojené různé technické zapeklitosti a problémy, které je potřeba řešit. Nebudete v tom ale sami. Ve všem vám bude oporou produktová manažerka a tým motivovaných a nadšených konzultantek, kterým záleží na poskytování kvalitní služby.
Co budete dělat:
- Spravovat a koordinovat provoz linky, aby byl zajištěn její hladký chod.
- Vést tým konzultantek na lince.
- Každý měsíc plánovat služby na lince
- Zajišťovat podklady pro odměny konzultantkám na lince a expertům a expertkám za konzultace.
- Zpracovávat interní statistiky a reporty pro klienty.
- Připravovat a vést měsíční schůzky s týmem konzultantek linky.
- Organizovat nábor nových konzultantů/konzultantek a expertů/expertek
- Komunikovat s produktovou manažerkou o nových klientech a rozvoji služby
- Spolupracovat s account manažery a manažerkami na řešení potřeb klientů
- Podílet se na implementaci změn v provozu linky a také nových služeb či technických řešení
- Řešit problémy - občas se vyskytnout nenadálé události, občas jsou problémy na straně telefonního operátora.
Je to pro vás?
- Máte rádi administrativu, koordinaci, organizování, reporting.
- Hledáte řešení a způsoby, jak věci dělat lépe.
- Máte zkušenosti z krizové intervence nebo sociálních služeb či podobné oblasti. Pokud máte výcvik v krizové intervenci, můžete si brát služby i na lince, ale primárně hledáme někoho, kdo bude v první řadě koordinátor, sekundárně krizový intervent.
- Máte angličtinu alespoň na úrovni B2 (služby poskytujeme i v angličtině).
- Máte kapacitu na 0,4-0,5 úvazek.
- Můžete pracovat odkudkoliv, ale 1x měsíčně máme poradu týmu fyzicky v Praze v Karlíně u metra Křižíkova.
- Nástup klidně hned, nejpozději koncem ledna-začátkem února.