MANAŽER HOTELU 4*
O pozici
Pracovní nabídka
Pro našeho klienta, 4* hotel (v současnosti 12 dvou až čtyřlůžkových pokojů, rodinný apartmán) hledáme člověka na pozici zastřešující jak hotelovou, tak i relaxační část.
Relaxační část je v současnosti nově budována (sauny, fitness a doplňkové služby). Přibydou zde další pokoje.
Komplex kromě ubytování, gastronomie pro hotelové hosty a speciální gastro akce zajišťuje i eventy pro firemní i soukromou klientelu.
V okolí se hosté mohou věnovat cyklistice, pěší turistice v krásné přírodě, golfu. Díky blízké dostupnosti Prahy jde o ideální místo jak na odpočinek v přírodě, tak i na návštěvu památek, užití si ruchu Prahy přes den a návratu do klidného místa.
Pozice je podřízena manažerovi všech (i dalších) provozů, hledaný člověk bude jeho pravá ruka, rozdělí si pravomoci.
Mise pozice:
Zajistit obsazenost, využití prostor. Klient klade důraz na obchodnickou část, tím se myslí najití dalších cest k efektivnímu využití všeho, co hotel nabízí. A důraz na sledování ekonomiky provozu (návratnost investic, maximalizace příjmů, optimalizace nákladů s ohledem na kvalitu). Dohled nad hladkým provozem s cílem zajistit spokojenost hostů.
Hotel i restaurace jsou zavedené, prostory nové (respektive zrekonstruovaná historická budova na náměstí plus moderní přístavba). Dobudovanou část s relaxačním centrem a možnostmi dalšího ubytování bude potřeba dovést do podvědomí hostů a také zajistit provázanost obchod-provoz-ekonomika.
Náplň práce v bodech:
- Zastřešit obchodní část (nové cesty ke zviditelnění služeb hotelu, přítomnost na sociálních sítích, na odpovídajících serverech, optimalizace nabídky/cen).
- Hledat a využívat příležitosti ke zvýšení prodeje. Budování silných vztahů se zákazníky. Monitoring konkurence.
- Koordinovat hotelový provoz včetně provozu restaurace a provozu budované relaxační části (sauna, fitness). Řešit provozní problémy a zajistit spokojenost hostů. Spokojenost se službami je v současné době je vysoká, ale vždy je prostor pro zlepšení a toto nové oko lépe uvidí.
- Kontrola tržeb a nákladů provozu, návrhy strategií ke zvýšení efektivnosti. Sledování efektivnosti používaných prodejních kanálů.
- Zastřešení kompletní administrace a realizace všech plánovaných akcí s podporou týmu. Zhodnocení akce (spokojenost klienta x náklady x výnos)
- Zajišťovat a dohlížet na dodržování standardů kvality, interních i externích (HACCP a další legislativní požadavky – BOZP, PO).
- Organizovat práci týmu a vést jej k dosažení kvality a efektivity, sledovat i jejich motivaci (tým je stabilní). na údržbu a úklid mají najímané firmy či jednotlivce.
- Spolupracovat s dodavateli a hledat nejlepší řešení.
Je potřeba:
- Zkušenosti s řízením provozu v hotelnictví
- Obchodnický duch a ekonomické uvažování, schopnost vyvážit kvalitu a efektivitu
- Stresuvzornost, respektive schopnost řešit nenadálé situace s přehledem a efektivně
- Aktivní znalost angličtiny, další jazyk je výhodou. Čeština na úrovni rodilého mluvčího.
- Nadšení pro věc a schopnost je přenést na ostatní.
- Silné organizační a komunikační schopnosti
- Znalost pravidel a standardů HACCP výhodou
- Spolehlivost, samostatnost, příjemné vystupování
- Časová flexibilita
Klient nabízí: - Příjemné prostředí hotelu a stabilní kolektiv, jehož mottem je spolupráce, pracovitost
- Nově budované, respektive rekonstruované prostory, které nabízejí příležitost podílet se na rozvoji něčeho nového
- Zázemí stabilní firmy (hotelový provoz není jedinou aktivitou majitelů). Tento hotel je pro ně srdcová záležitost.
- Dobré platové podmínky