MANAŽER HOTELU 4*

Jméno/Firma
Seven Reasons s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Cestovní ruch a ubytování
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
27. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta, 4* hotel (v současnosti 12 dvou až čtyřlůžkových pokojů, rodinný apartmán) hledáme člověka na pozici zastřešující jak hotelovou, tak i relaxační část.
Relaxační část je v současnosti nově budována (sauny, fitness a doplňkové služby). Přibydou zde další pokoje.
Komplex kromě ubytování, gastronomie pro hotelové hosty a speciální gastro akce zajišťuje i eventy pro firemní i soukromou klientelu.

V okolí se hosté mohou věnovat cyklistice, pěší turistice v krásné přírodě, golfu. Díky blízké dostupnosti Prahy jde o ideální místo jak na odpočinek v přírodě, tak i na návštěvu památek, užití si ruchu Prahy přes den a návratu do klidného místa.

Pozice je podřízena manažerovi všech (i dalších) provozů, hledaný člověk bude jeho pravá ruka, rozdělí si pravomoci.

Mise pozice:
Zajistit obsazenost, využití prostor. Klient klade důraz na obchodnickou část, tím se myslí najití dalších cest k efektivnímu využití všeho, co hotel nabízí. A důraz na sledování ekonomiky provozu (návratnost investic, maximalizace příjmů, optimalizace nákladů s ohledem na kvalitu). Dohled nad hladkým provozem s cílem zajistit spokojenost hostů.


Hotel i restaurace jsou zavedené, prostory nové (respektive zrekonstruovaná historická budova na náměstí plus moderní přístavba). Dobudovanou část s relaxačním centrem a možnostmi dalšího ubytování bude potřeba dovést do podvědomí hostů a také zajistit provázanost obchod-provoz-ekonomika.

Náplň práce v bodech:

  • Zastřešit obchodní část (nové cesty ke zviditelnění služeb hotelu, přítomnost na sociálních sítích, na odpovídajících serverech, optimalizace nabídky/cen).
  • Hledat a využívat příležitosti ke zvýšení prodeje. Budování silných vztahů se zákazníky. Monitoring konkurence.
  • Koordinovat hotelový provoz včetně provozu restaurace a provozu budované relaxační části (sauna, fitness). Řešit provozní problémy a zajistit spokojenost hostů. Spokojenost se službami je v současné době je vysoká, ale vždy je prostor pro zlepšení a toto nové oko lépe uvidí.
  • Kontrola tržeb a nákladů provozu, návrhy strategií ke zvýšení efektivnosti. Sledování efektivnosti používaných prodejních kanálů.
  • Zastřešení kompletní administrace a realizace všech plánovaných akcí s podporou týmu. Zhodnocení akce (spokojenost klienta x náklady x výnos)
  • Zajišťovat a dohlížet na dodržování standardů kvality, interních i externích (HACCP a další legislativní požadavky – BOZP, PO).
  • Organizovat práci týmu a vést jej k dosažení kvality a efektivity, sledovat i jejich motivaci (tým je stabilní). na údržbu a úklid mají najímané firmy či jednotlivce.
  • Spolupracovat s dodavateli a hledat nejlepší řešení.

Je potřeba:

  • Zkušenosti s řízením provozu v hotelnictví
  • Obchodnický duch a ekonomické uvažování, schopnost vyvážit kvalitu a efektivitu
  • Stresuvzornost, respektive schopnost řešit nenadálé situace s přehledem a efektivně
  • Aktivní znalost angličtiny, další jazyk je výhodou. Čeština na úrovni rodilého mluvčího.
  • Nadšení pro věc a schopnost je přenést na ostatní.
  • Silné organizační a komunikační schopnosti
  • Znalost pravidel a standardů HACCP výhodou
  • Spolehlivost, samostatnost, příjemné vystupování
  • Časová flexibilita
     

    Klient nabízí:

  • Příjemné prostředí hotelu a stabilní kolektiv, jehož mottem je spolupráce, pracovitost
  • Nově budované, respektive rekonstruované prostory, které nabízejí příležitost podílet se na rozvoji něčeho nového
  • Zázemí stabilní firmy (hotelový provoz není jedinou aktivitou majitelů). Tento hotel je pro ně srdcová záležitost.
  • Dobré platové podmínky