ASISTENT(KA) ŘEDITELE/ÚČETNÍ
O pozici
Informace o pracovním místě:
- pestrá a zodpovědná práce při zajištění obchodní a provozní administrativy
- zodpovědnost za vedení svěřené účetní agendy
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření a 3 roky praxe na obdobné pozici
- znalost účetnictví a systém administrativy
- dobrá znalost MS Office (standardní používání Word, Excel, Outlook) a MS Windows
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, přesnost, preciznost a smysl pro řád a pořádek
- pracovitost, logické myšlení, komunikativnost, aktivní přístup a loajalitu
- ochota a schopnost učit se novým dovednostem
- znalost práce v účetním programu Money S3 výhodou
Nabízíme:
- stabilní, zajímavou a odpovědnou práci na plný pracovní úvazek (40 hod./týden)
- po zapracování smlouvu na dobu neurčitou
- zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní/důchodové pojištění, příspěvek na životní pojištění, zvýhodněné zaměstnanecké mobilní tarify i pro rodinné příslušníky, zvýhodněné nákupy elektroniky)
- flexibilní pracovní doba
- práce v širším centru Ostravy s (bezplatným) parkováním a MHD u budovy
Nástup: DOHODOU (předpoklad v průběhu 1/2025)
Mzdové ohodnocení: od 40.000 Kč/měsíc + pravidelné odměny
Podklady pro výběrové řízení zašlete mailem, poštou nebo předejte osobně na níže uvedenou kontaktní osobu nejpozději do 12. 12. 2024
K přihlášce do výběrového řízení doložte:
- profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností
- prostou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Kontaktní osoba:
Ing. Dagmar Černá, tel: 739 527 111, dagmar.cerna@peuni.cz
Akademická aliance, a. s., Michálkovická 1810 /181, 710 00 Ostrava – Slezská Ostrava