ASISTENT(KA) ŘEDITELE/ÚČETNÍ

Jméno/Firma
Akademická aliance, a.s.
Pracoviště
Ostrava
Úvazek
Plný
Vytvořeno
29. 12. 2024

O pozici

Informace o pracovním místě:

- pestrá a zodpovědná práce při zajištění obchodní a provozní administrativy

- zodpovědnost za vedení svěřené účetní agendy

Požadujeme:

- min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření a 3 roky praxe na obdobné pozici

- znalost účetnictví a systém administrativy

- dobrá znalost MS Office (standardní používání Word, Excel, Outlook) a MS Windows

- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, přesnost, preciznost a smysl pro řád a pořádek

- pracovitost, logické myšlení, komunikativnost, aktivní přístup a loajalitu

- ochota a schopnost učit se novým dovednostem

- znalost práce v účetním programu Money S3 výhodou

Nabízíme:

- stabilní, zajímavou a odpovědnou práci na plný pracovní úvazek (40 hod./týden)

- po zapracování smlouvu na dobu neurčitou

- zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní/důchodové pojištění, příspěvek na životní pojištění, zvýhodněné zaměstnanecké mobilní tarify i pro rodinné příslušníky, zvýhodněné nákupy elektroniky)

- flexibilní pracovní doba

- práce v širším centru Ostravy s (bezplatným) parkováním a MHD u budovy

Nástup: DOHODOU (předpoklad v průběhu 1/2025)

Mzdové ohodnocení: od 40.000 Kč/měsíc + pravidelné odměny

Podklady pro výběrové řízení zašlete mailem, poštou nebo předejte osobně na níže uvedenou kontaktní osobu nejpozději do 12. 12. 2024

K přihlášce do výběrového řízení doložte:

- profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností

- prostou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Kontaktní osoba:

Ing. Dagmar Černá, tel: 739 527 111, dagmar.cerna@peuni.cz

Akademická aliance, a. s., Michálkovická 1810 /181, 710 00 Ostrava – Slezská Ostrava