Recepční, Asistent/ka vedení společnosti a Manažer/ka Akademie

Jméno/Firma
GERnétic
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
29. 12. 2024

O pozici

Jste organizovaný/á, komunikativní a rád/a udržujete věci v chodu? Máte rád/a kosmetický obor a hledáte různorodou práci, kde uplatníte své organizační schopnosti? Pokud ano, připojte se k našemu týmu a staňte se součástí naší úspěšné kosmetické firmy, která na českém a slovenském trhu zastupuje francouzské značky GERnétic a Astrali.

Co Vás čeká:

  • Zajištění hladkého chodu recepce a uvítání návštěv.

  • Vyřizování telefonátů, včetně: o příjmu objednávek zboží od obchodních partnerů a kosmetiček, jejich předání expedici, o rezervací klientů a klientek ve firemním kosmetickém studiu, o poskytování informací o produktech, akcích a školeních,

  • Práce s e-maily (včetně zákaznického) a poštou. Podpora týmu a vedení společnosti - organizace schůzek, administrativní úkoly, zpracování textů a tabulek.

  • Osobní prodej kosmetických produktů, práce s platebním terminálem a individuální péče o zákazníky.

  • Péče o vzhled recepce, včetně dekorací a prezentace produktů.

  • Drobné pochůzky a další operativní úkoly.

  • Pomoc při organizaci firemních akcí.

Jako Manažer Akademie budete:

  • Koordinovat a organizovat školení a vzdělávací akce v rámci Akademie GERnétic a Akademie Astrali.

  • Zajišťovat agendu spojenou s Akademií, včetně komunikace s lektory, účastníky a zajištění prostor. Podílet se na propagaci vzdělávacích aktivit (např. zpracování pozvánek, organizace kalendáře školení).

  • Udržovat přehled o aktuálních trendech a potřebách v oblasti vzdělávání v kosmetickém oboru.

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání (kosmetické vzdělání je výhodou).

  • Znalost angličtiny je výhodou, ale není podmínkou.

  • Dobrá znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook).

  • Organizační schopnosti, pečlivost a smysl pro detail.

  • Pořádkumilovnost a proaktivní přístup k zákazníkům i úkolům.

  • Chuť učit se nové věci a dále se rozvíjet.

  • Výborné komunikační schopnosti a přátelské vystupování.

  • Bezúhonnost a dobrý zdravotní stav.

Co nabízíme:

  • Příjemné pracovní prostředí s možností dalšího vzdělávání a rozvoje.

  • Rozmanitou a zajímavou práci na HPP, kde se nebudete nudit.

  • Možnost uplatnit své nápady při řízení Akademie a vzdělávacích aktivit.

  • Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem.

Místo výkonu práce:

Praha 6, Slánská 381/10

Nástup:

Ihned nebo dle dohody.