Zákaznická péče v terénu - Střední Čechy
O pozici
Skupina SALESIANER je přední rakouská společnost s více jak 100 letou tradicí zabývající se servisním pronájmem textilií. Jsme leaderem na trhu v Rakousku, střední, jižní a východní Evropě.
SALESIANER zaručuje vysokou kvalitu a hygienicky bezpečné dodávky prádla, čistících utěrek, rohoží, zásobníků do umýváren a na toalety pro průmysl, zdravotnictví, hotelnictví a gastronomii.
Hledáme právě Tebe?
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni odpovědného/ou za svěřené portfolio klientů. Máš reprezentativní chování, dokážeš být trpělivý/á, empatický/á, proaktivní, schopný/á řešit nenadálé situace, budovat a udržovat vztahy s klienty?
Tvou náplní práce bude:
péče o svěřené portfolio klientů (proaktivní plánování schůzek)
budování a udržování vztahů s klienty
rozvíjení vztahů s klienty (prohlubování spolupráce - nové dodatky, prodloužení smluv, apod.)
pravidelné návštěvy u klientů
samostatná příprava a realizace schůzek
řešení nenadálých situací, reklamací, apod.
Jaké znalosti a dovednosti od Tebe očekáváme?
Očekáváme od Tebe hlavně pozitivní naladění, energičnost, praktičnost a pracovitost. Důležité pro nás je, abys dokázal/a být členem týmu a táhnout s ostatními za jeden provaz. Odměnou a benefitem Ti bude zázemí nadnárodní společnosti, přátelská atmosféra, týmový duch a podpora.
Komunikační a prezentační schopnosti, zákaznicky orientované přátelské vystupování
Chuť učit se novým věcem - kompletní znalost produktu
samostatnost, zodpovědnost, flexibilita a chuť cestovat, talent vyjednávat
Znalost MS-Office, obecné uživatelské schopnosti s Excel, Word a Power Point
Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
A co Ti nabídneme my?
Není toho málo, ale v první řadě Ti nabízíme milé kolegy, dobrou atmosféru, podporu a přátelský a osobní přístup.
smluvní vztah, dlouhodobá spolupráce
fixní plat + provize
Úzká spolupráce s vedením, podpora od vedoucího týmu a asistentky obchodu, Backoffice podpora
5 týdnů dovolené, Multisport kartu , občerstvení na pracovišti, veškeré technické a kancelářské potřeby
Firemní automobil s tankovací kartou, mobilní telefon a notebook i k osobním účelům
Obor
Služby
Místo pracoviště
Sídlo firmy - Kralupy nad Vltavou
Praha 4 - Hodkovičky
Home office
Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Typ úvazku
Práce na plný úvazek
Délka trvání pracovního poměru
Na dobu určitou, následně na neurčito
Typ smluvního vztahu
Pracovní smlouva na hlavní úvazek
Hrubá mzda
34 400 Kč/měsíc
Benefity
Provize z prodeje + bonusy za půlroční plnění
Auto i mobilní telefon pro soukromé účely
Příspěvek na sport - Multisport
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Dovolená 5 týdnů, home office
Příspěvek na vzdělání, vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce, zajímavé teambuildingy, večírky
SALESIANER MIETTEX CHEMUNG s.r.o.
Kontaktní osoba Daniela Hanušková, Vedoucí zákaznické péče +420 720 951 263 d.hanuskova@salesianer.com