Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační

Jméno/Firma
Město Bruntál
Pracoviště
Bruntál
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Plat
21 000 Kč - 30 000 Kč
Vytvořeno
29. 12. 2024

O pozici

Asistent/ka starosty, odbor kancelář tajemníka, oddělení právní, personální a organizační

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 8.
termín nástupu: únor 2025 případně dle dohody

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Pro fyzickou osobu, která:

  • je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let,
  • je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Další požadavky:

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou,
  • znalost Zákona č. 128/2000 Sb., o obcích,
  • znalost práce na PC,
  • znalost psaní všemi deseti,
  • komunikativní schopnosti,
  • praxe ve spisové službě výhodou,
  • znalost cizích jazyků slovem i písmem výhodou.

Nabízíme:

  • Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.

Charakteristika vykonávané pozice:

  • vede sekretariát starosty a místostarostů, komplexní agendu a administrativní práce spojené se zajištěním záležitostí starosty a místostarostů,
  • organizuje osobní program a plán práce, přehled jednání starosty a místostarostů,
  • příjem návštěv k jednání u starosty a místostarostů, zajištění občerstvení u jednání,
  • zajišťuje nákup a evidenci darů, včetně vedení agendy a sledování rozpočtu reprefondu,
  • zajišťuje přípravu a organizační zabezpečení akcí organizovaných starostou města, radou města, zastupitelstvem města,
  • vede evidenci usnesení a zápisů z jednání rady a zastupitelstva, včetně archivace originálů podkladů, usnesení a zápisů,
  • vede organizačně technickou agendu jednání orgánů územních samosprávných celků, výborů a komisí a zvláštních orgánů včetně přípravy podkladů,
  • vede evidenci interpelací, dotazů, připomínek a podnětů vznesených na jednáních zastupitelstva města a jejich vyřízení,
  • dle pokynů vedení města plní úkoly související s obranou státu a mimořádnými situacemi,
  • plně zastupuje sekretariát tajemnice v době nepřítomnosti asistentky tajemnice,
  • plně zastupuje asistenta – organizačního pracovníka (zapisovatelku) odboru kancelář tajemníka.

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 20.12. 2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL