Manažer/ Manažerka řízení lidských zdrojů a komunikace

Jméno/Firma
Jihoměstská sociální a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
29. 12. 2024

O pozici

Co Vás čeká?

  • Budování firemní kultury | Rozvoj značky zaměstnavatele; vytváření inspirativního pracovního prostředí, podpora týmové spolupráce a komunikace; průběžné hodnocení spokojenosti zaměstnanců.

  • Nábor a výběr zaměstnanců | Organizace a vedení výběrových řízení, příprava dokumentace a adaptace nových zaměstnanců.

  • Systém hodnocení a odměňování | Příprava a implementace hodnotících procesů, zajištění zdravotních benefitů.

  • Vzdělávání a rozvoj | Organizace vzdělávání v oblasti profesního a osobního rozvoje.

  • Správa zdravotních benefitů | Zajištění zdravotních benefitů pro zaměstnance, komunikace s dodavateli a evidence využívání.

  • Schránka důvěry | Podpora při řešení mezilidských problémů na pracovišti a správa schránky důvěry.

  • Interní dokumentace | Aktualizace interní dokumentace, nastavování personálních procesů a vnitřních předpisů ve spolupráci s vedením.

  • Komunikace vnější | Spolupráce se Správcem sociálních sítí/ Asistentkou ředitele při správě webových stránek, přípravě výroční zprávy, tvorbě propagačních materiálů a podpoře jednotlivých společenských a sportovních akcí.

 Co byste měli mít?

  • Zkušenosti s řízením lidských zdrojů, ideálně v oblasti sociálních služeb.

  • Znalost HR procesů a strategického plánování.

  • Skvělé komunikační dovednosti a schopnost budovat pozitivní firemní kulturu.

  • Pečlivost, zaměření na detail, schopnost vidět věci v souvislostech, analytické myšlení.

  • Komunikační dovednosti: vysoká úroveň schopnosti dorozumět se s druhými, dobrá schopnost naslouchat, srozumitelně sdělovat a pracovat se zpětnou vazbou.

  • Organizační dovednosti: organizování a facilitace pracovních jednání, zpracování informací do metodických postupů, zavádění změn do organizace, adaptační proces.

  • Schopnost práce v týmu i samostatně.

  • Vysokoškolské vzdělání.

  • Praxe minimálně 5 let.

  • Uživatelská znalost práce s PC: Word, Excel, Outlook, Teams, internet.

 Co Vám můžeme nabídnout?

  • Odpovědnou a společensky důležitou práci.

  • Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem podobně zapálených lidí.

  • Profesní rozvoj.

  • Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), pokračování již bude na dobu neurčitou.

  • Služební notebook a telefon.

  • Motivační finanční ohodnocení 38.000 – 41.800 za měsíc.

  • Osobní ohodnocení a pravidelné čtvrtletní odměny (4.000 - 9.000 měsíčně).

  • Masáže a fyzioterapie pro zaměstnance přímo na pracovišti.

  • Příspěvek na penzijní připojištění.

  • Zaměstnanecké benefity formou benefitní karty 3 tis za rok.

  • Dotované podnikové stravování za 35 Kč.

  • Týden dovolené navíc.

 Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Pokud Vás naše pracovní nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis, motivační dopis (v délce max. 200 slov) a kontakty na osoby, které mohou poskytnout reference o Vašem předchozím pracovním působení, na adresu hr@jmsoc.cz nebo volejte: 724 603 315.

 

Vámi zaslané materiály považujeme za důvěrné a bude s nimi nakládáno v souladu s právními předpisy včetně zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů a GDPR.