Asistent auditora
O pozici
Pro kancelář v Olomouci hledáme spolupracovníky na pozici asistent/ka auditora
Co u nás budete dělat?
spolupráce na auditorských zakázkách a dalších projektech
práce v kanceláři v Olomouci a u klientů
Co musíte znát, mít a umět?
VŠ vzdělání (oblast financí, účetnictví nebo práva výhodou), důležitý je zájem o oblast auditu
čerstvé absolventy postupně zaškolíme
zkušenosti v oblasti auditu a účetnictví výhodou
analytické schopnosti
schopnost samostatně řešit úkoly, rozhodovat se, pečlivost a důslednost
aktivní přístup, smysl pro týmovou spolupráci
dobré komunikační schopnosti
znalosti MS Office, především Excel
Co Vám nabízíme
zajímavou a různorodou práci v oblasti auditu
kontinuální vzdělávání a podporu profesního rozvoje, v případě zájmu i podpora při profesních zkouškách
spolupráci a neformální pracovní prostředí v malém kolektivu
odpovídající finanční ohodnocení
benefity pro zaměstnance - 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, notebook