Maxima pojišťovna hledá Administrativního pracovníka odboru likvidace pojistných událostí
O pozici
MAXIMA pojišťovna, a.s. je česká pojišťovna, která působí na trhu třicet let a nabízí široké portfolio životních i neživotních pojistných produktů. Kromě klasických retailových a průmyslových pojistných produktů navazuje strategická partnerství s velkými korporacemi, pro které vytváří pojištění na míru.
Na naši centrální pobočku v Praze v Italské ulici hledáme vhodného kandidáta nebo kandidátku s proklientským přístupem a obchodním duchem.
Pracovní náplň
registrace pojistných událostí v provozních systémech pojišťovny
příprava a kompletace spisů pro likvidátory škod, vyhledání pojistných smluv
administrativní zpracování výplat pojistných plnění
základní komunikace s klienty pojišťovny formou e-mailu, psaných dopisů atp.
správa archivu škod v papírové formě (zakládání škodních spisů, jejich vyhledávání atp.)
Požadujeme
SŠ vzdělání
spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a chuť pracovat
dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
praxe v pojišťovnictví výhodou, nikoli podmínkou
Očekáváme
pečlivost
aktivní přístup ke svěřeným úkolům
samostatnost
týmového ducha a přátelské chování
Nabízíme
práci na hlavní pracovní poměr
5 týdnů dovolené, 3 sick days, 211 Kč stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na naše produkty
firemní akce (vánoční večírek, teambuilding)
tvůrčí a přátelský kolektiv
káva, čaj, voda na pracovišti
zajímavé finanční ohodnocení
práci v centrále pojišťovny na Praze 2
Nástup
Nástup možný ihned nebo dohodou.
V případě zájmu pošlete životopis a případný motivační dopis pomocí kontaktního formuláře nebo na e-mail: kariera@maxima-as.cz
Zasláním životopisu dáváte souhlas se zpracováním veškerých poskytnutých osobních údajů za účelem získání zaměstnání ve společnosti Maxima pojišťovna, a.s. a to podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.