Support Engineer - Telco/IT Solutions, Bulgaria
O pozici
Typ úvazku
Plný úvazek
Místo
Bukurešť, RO nebo remote
Popis práce
Kdo jsme?
V rámci naší strategie globální expanze hledáme inženýra pro doručování a podporu VoIP. V Daktela jsme disruptory trhu kontaktních center, který má hodnotu 24 miliard dolarů. Naše cloudové řešení kontaktního centra mění způsob, jakým naši zákazníci obsluhují své klienty. Umožňuje firmám snadno zpracovávat zákaznické požadavky napříč mnoha nativními komunikačními kanály - telefon, e-mail, webchat, SMS nebo sociální sítě. Naším cílem je poskytnout našim zákazníkům kompletní all-in-one řešení kontaktního centra včetně telekomunikačních a konzultačních služeb. Jsme rychlí a inovativní a naše firemní kultura umožňuje těm, kteří jsou motivovaní, aby vzkvétali. Náš intenzivní třídenní trénink zajišťuje úspěch našich zaměstnanců, kteří díky tomu rychle uzavírají obchody.
Důvěřuje nám více než 1200 zákazníků různých velikostí a odvětví včetně vládních institucí. Byli jsme vybráni českou vládou jako platforma pro kontaktní centrum v boji proti pandemii Covid-19, a jsme na to velmi hrdí!
Hlavní odpovědnosti a povinnosti:
Poskytování technických konzultací, realizace instalací a podpora nových a stávajících zákazníků společnosti Daktela v Bulharsku
Poskytování technických konzultací, realizace instalací a podpora nových a stávajících zákazníků ostatních poboček Daktela Global (HU, PL, SL, SRB, UK, RO nebo SAE)
Každodenní spolupráce s Country Managerem RO a týmem podpory HQ
Týdenní reportování Country Managerovi RO/DAG
Komunikace zpětné vazby od zákazníků a návrhy na vylepšení systému Daktela
Požadováno:
Pracovní zkušenosti v IT, VoIP a/nebo telekomunikačních řešeních
Pracovní zkušenosti s Linuxem
Znalost MySQL je výhodou
Znalost telekomunikačního průmyslu (požadováno)
Znalost call center průmyslu
Zkušenosti s lehkým programováním nebo skriptováním jsou výhodou
Bulharština (rodilý), angličtina (plynně) - nutné - rumunština (konverzačně) je výhodou
Řidičský průkaz B
Chuť učit se nové věci, praktický přístup
Silné zaměření na zákazníka
Dobré komunikační schopnosti
Proč se k nám připojit:
Bonusy dvakrát ročně na základě zisku a výnosů společnosti
4 týdny dovolené
Placené sick days
Firemní notebook
Flexibilní pracovní doba
Multikulturní pracovní prostředí
Poskytneme vám veškeré potřebné technologické školení a podporu, abyste byli úspěšní
Možnost práce na dálku
Budete pracovat s Google Apps, Slack, Productboard, Confluence, Asterisk, Git