Celní deklarant/ka
O pozici
Kanceláře Praha
Plný úvazek
Doprava
Do půlnoci objednáš, ráno máš.
Po moři i oceánu, letadlem, železnicí i po silnici. Cokoliv potřebujeme dovézt z jiného kontinentu, naložíme, dovezeme a následně vyclíme a vyložíme. Do našeho týmu hledáme někoho, kdo se postará o agendu clení a stane se tak součástí nejlepší zákaznické zkušenosti.
Na co se u nás můžeš těšit?
Na balíček super benefitů:
zaměstnanecké slevy na Alze,
stravenky,
Multisport kartu pro aktivní odpočinek,
Benefit plus pro tvé osobní potřeby,
levnější tankování na čerpacích stanicích MOL,
a spoustu dalších skvělých výhod! Více se dozvíš na pohovoru.
Na moderní (dog friendly) office v Holešovicích s vlastní kavárnou.
Již od startu Tě čeká detailní zaškolení a dostaneš k ruce zkušeného buddyho.
Na pracovní dobu od pondělí do pátku, možnost home office a 5 dní dovolené navíc.
Budeš mít velkou volnost v realizaci svých nápadů.
A v neposlední řadě na přátelský kolektiv a supr šéfa Karla.
Tvůj den bude vypadat takhle:
Zařazování a posuzování zboží - zařadíš zboží dle aktuální legislativy a posoudíš ho zpohledu celního zařazení.
Kontrola dokladů - budeš kontrolovat přepravní dokumenty zpohledu správnosti pro celní řízení.
Příprava podkladů - budeš připravovat dispozice pro vyclení.
Komunikace sexterními partnery - zejména dopravci, jejich celními deklaranty a celními úřady.
Správa ZISZ - budeš spravovat projekt závazných informací o sazebním zařazení zboží spomocí Obchodního portálu EU.
Příprava podkladů pro žádosti o opravy JSD - správa projektu spojeným s opravami deklarací a příprava podkladů pro celní deklaranty dopravců.
Komunikace na denní bázi s kolegy z oddělení doprav, nákupu a financí.
V neposlední řadě se budeš účastnit schůzek sdopravci a odděleními uvnitř firmy.
Hodíš se k nám do týmu pokud:
Máš zkušeností zpozice celního deklaranta a rozumíš celním předpisům, tarifu - pro nás podmínkou.
Zbožíznalství máš v malíku a umíš analyzovat vlastnosti různých typů zboží a správně je zařadit do celní klasifikace.
Máš znalost Incoterms 2020 a orientuješ se vobchodních podmínkách.
Jsi pečlivý a máš analytické myšlení - jdeš do detailu a práce sdaty tě baví.
Komunikace v angličtině ti nedělá problém.
Poradíš si v krizových situacích a jen tak Tě nic nerozhodí.
Jsi samostatný, umíš si dohledat informace (nic se neboj, ze začátku Tě v tom nenecháme) a rozumíš si s počítačem a MS Office.
Jak probíhá výběrový proces?
Jako první se Ti ozve naše HR po telefonu.
Následně po vzájemné domluvě si tě pozveme na pohovor.
Jdeš do toho s námi? Pošli nám CV a pojďme si o tom popovídat!
Máš dotaz? Napiš mi na nikola.vavrosova@alza.cz