APLIKAČNÍ KONZULTANT/KA - personální a mzdový systém Vema - Praha
O pozici
Pracovní nabídka
Kdo jsme?
Jsme Vema - lídr na trhu s HR řešeními, s více než 30letou historií a téměř 8000 spokojenými zákazníky v České republice a na Slovensku. Jsme inovátory v oblasti mzdového a personálního systému, který zaručuje správnost a včasnost výplat zaměstnancům všech typů firem, od malých podniků až po velké korporace a státní instituce.
Koho hledáme?
Úspěšnou implementací naše péče o klienty zdaleka nekončí. Zákazníkům jsme připraveni pomáhat s jejich požadavky a podněty i kdykoliv poté, a zajistit tak hladký provoz jejich řešení. Tato činnost by ale byla nemyslitelná bez nadaných a ochotných konzultantů, kteří jsou připraveni zákazníky vyslechnout, analyzovat jejich požadavky a navrhnout jim řešení. Těchto důležitých kolegů není nikdy dost, a proto k nim nyní hledáme posilu.
Hledáme právě Vás?
Co Vám chceme svěřit?
- Konzultace pro nové i stávající klienty: Většinu času strávíte komunikací s mzdovými účetními a dalšími uživateli našich HR IS, kterým pomůžete vyřešit jejich požadavky či jiné podněty týkající se funkcí systému Vema.
- Zajištění provozu Centra služeb: Své schopnosti naplno využijete i při vyřizování telefonické a psané komunikace s klienty, jenž se na Vás budou obracet se záležitostmi týkajícími se denního užíváni Vemy.
- Analýzu požadavků a návrhy řešení: Po vyslechnutí zákazníkova požadavku mu na základě své expertizy navrhnete řešení a skrze vzdálenou plochu jej zároveň i zrealizujete.
- Datovou analýzu: Po zaškolení se můžete těšit i na řešení požadavků za pomoci analýzy dat uložených v našem datovém archivu.
- Školení uživatelů a prezentaci našich produktů: Přiložíte ruku k dílu i při prezentaci funkcí Vemy našim klientům a pomůžete nám ukázat plný potenciál našeho řešení.
Jak si Vás představujeme?
- VŠ vzdělání - ideálně z oborů: Ekonomie/Finance/HR
- Předchozí zkušenost ze stejné nebo podobné pozice
- Máte min. 2 roky předchozí praxi v počítání mezd, znalost mzdové legislativy
- Skvělé komunikační schopnosti a příjemné vystupování
- Schopnost naslouchat, zpracovat informace a předat je dál
- Už jste pracovala s některým ze mzdových systémů - Helios, KS program, Nugget...
- Znalost práce v MS Office
- Jste tak trochu fanda do IT - udržujete si všeobecný přehled o IT
- Analytické a logické myšlení
- ŘP sk. B
7 důvodů proč jít k nám aneb jak Vás odměníme?
- Zajímavé finanční ohodnocení včetně provizí
- Naditý balík benefitů: Neomezená dovolená, 3 sick days, max. stravovací paušál, kafeterie Benefit plus, tankovací karta, partnerské slevy a řada dalších výhod - více na: https://career.seyfor.com/cs-cz/benefity
- Pružná pracovní doba
- Občasný home office
- Práce se smyslem a reálnými výsledky: díky vašemu úsilí šetří čas i peníze klienti i jejich zaměstnanci napříč odděleními. Vaše práce tak má nejen smysl, ale také hmatatelné výsledky.
- Prostor pro vlastní rozvoj i kariérní růst: pod vlajkou Vemy prohloubíte své znalosti IT technologií, získáte cenné zkušenosti se zákaznickou podporou a načerpáte velké množství know-how od nás i klientů.
- Stabilita silného hráče na českém a slovenském trhu: Úspěšně jsme dokončili stovky projektů a máme za sebou desítky let praxe nejen v ČR, ale i v SK. Zároveň u nás najdete pohodový kolektiv s minimální fluktuací.
Pracovní místo Vám držíme v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín.
Více informací o systému Vema najdete na https://www.vema.cz/
Holding Seyfor patří mezi evropské dodavatele ICT řešení. V ČR zaměstnává 700 zaměstnanců. Vytváří vlastní podnikové, ekonomické a mzdové systémy i zakázkový vývoj pro komerční segment, veřejnou správu, školství a zdravotnictví. Jedním z našich systémů je Vema.
Více informací o společnosti najdete na https://seyfor.com/