IT Service Desk
O pozici
Pracovní nabídka
Orientuješ se v oblasti IT a chceš získávat nové zkušenosti např. s evidencí požadavků v SD nástroji?
Pro našeho klienta v oblasti bankovnictví hledáme pracovníka IT Service Desku.
Pozice je vhodná i pro absolventy středních/vysokých škol, kteří chtějí nastartovat kariéru v IT!
Nástup: 2. 1. 2025
Dlouhodobá spolupráce
Náplň práce:
- příjem, evidence a řešení požadavků zaměstnanců v oblasti IT - telefonicky nebo přes servisní nástroj ServiceNow
- směřování požadavků na ostatní řešitele v IT
- koordinace incidentů mezi řeš. skupinami
- komunikace na uživatele v případě výpadků krizových aplikací
- urgence a eskalace
Požadavky:
Odborné znalosti:
- znalost oper. systémů WIN 11
- uživatelská znalost O365
- zkušenosti se vzdálenou správou
- znalost ServiceNow výhodou
Měkké dovednosti:
- příjemné vystupování
- empatie, trpělivost
- ochota
- komunikativní, 90% práce na telefonu s uživateli
- týmová spolupráce
Spolupráce na IČO nebo DPČ.