Technik dohledového centra - JAW.cz (pro ZTP)
O pozici
Do našeho týmu hledáme spolehlivého a technicky zdatného kolegu na pozici Technik dohledového centra. Na této pozici budete zodpovědní za podporu zákazníků a správu koncových zařízení v rámci firemní sítě. Práce zahrnuje jak technické řešení problémů, tak i komunikaci s kolegy na callcentru a koordinaci činností s externími techniky.
Náplň práce:
Komunikace se zákazníky a hledání řešení problémů (převážně telefonicky)
Správa PC, notebooků a tiskáren ve firemní síti (hardware i software)
Kontrola práce techniků a spolupráce s nimi
Vzdálená kontrola kvality, rychlosti a funkčnosti internetu u zákazníků
Pravidelná komunikace s kolegy na callcentru
Požadavky:
Znalost operačního systému Windows
Znalost MS Office
Zkušenosti s instalací, konfigurací a správou koncových zařízení (PC, notebooky, tiskárny)
Schopnost samostatné i týmové práce
Odolnost vůči stresu a pozitivní přístup k práci
Slušné vystupování a dobré komunikační schopnosti
Řidičský průkaz skupiny B
Trestní bezúhonnost
Požadované vzdělání:
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
Výhodou:
Znalost konfigurace zařízení (mikrotik, ubnt, tp-link)
Znalost systémů ISPadmin a SledováníTV
Nabízíme:
Mzda: 25 000 Kč - 45 000 Kč hrubého měsíčně
Úvazek na HPP: Plný pracovní úvazek (40 hodin týdně)
Pracovní režim: Jednosměnný provoz
Práce vhodná pro osoby OZP
Pokud vás tato nabídka zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na e-mail info@jaw.cz.
Těšíme se na případnou spolupráci!