Customer Care Manager

Jméno/Firma
Theatre 9 Apartments by Adrez
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
1. 1. 2025

O pozici

Rádi bychom do našeho týmu přivítali člena na pozici Customer Care Manager, který nám pomůže na cestě trvalého zlepšování našich služeb.

Náplň práce:

  • Vedení Customer Care týmu.

  • Práce v rezervačním systému.

  • Komunikace s hosty.

  • Sběr a analýza hodnocení hostů.

  • Reportování výsledků a jejich analýza.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Zkušenost s řízením týmu je podmínkou.

  • Zkušenost z hotelnictví, zkušenost s OTAs. 

  • Výhodou je znalost rezervačního systému MEWS.

  • Samozřejmostí je angličtina.

  • Smysl pro detail, organizační schopnosti, umění efektivně řešit problémy.

  • A v neposlední řadě schopnost empatie a klidný přístup k hostům a ostatním členům týmu. 

Co vám můžeme nabídnout:

  • Různorodou a zajímavou práci.

  • Kancelář v historickém centru Prahy s výbornou dopravní dostupností.

  • Atraktivní finanční ohodnocení.

  • Neformální přátelskou atmosféru.

  • Benefity: Multisport karta, zaměstnanecká cena ubytování, slevy u vybraných partnerů (transportní služba a vybrané restaurace), letní a zimní zaměstnanecké společenské akce.

  • Roční příspěvek v hodnotě 10.000czk na jazykové/vzdělávací kurzy.

  • 20 dní dovolené + 5 dní relax days.

  • Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.

Kontakt

Pavlína Šípová

Director of Operations

pavlina.sipova@adrezliving.com