Customer Care Manager
O pozici
Rádi bychom do našeho týmu přivítali člena na pozici Customer Care Manager, který nám pomůže na cestě trvalého zlepšování našich služeb.
Náplň práce:
Vedení Customer Care týmu.
Práce v rezervačním systému.
Komunikace s hosty.
Sběr a analýza hodnocení hostů.
Reportování výsledků a jejich analýza.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Zkušenost s řízením týmu je podmínkou.
Zkušenost z hotelnictví, zkušenost s OTAs.
Výhodou je znalost rezervačního systému MEWS.
Samozřejmostí je angličtina.
Smysl pro detail, organizační schopnosti, umění efektivně řešit problémy.
A v neposlední řadě schopnost empatie a klidný přístup k hostům a ostatním členům týmu.
Co vám můžeme nabídnout:
Různorodou a zajímavou práci.
Kancelář v historickém centru Prahy s výbornou dopravní dostupností.
Atraktivní finanční ohodnocení.
Neformální přátelskou atmosféru.
Benefity: Multisport karta, zaměstnanecká cena ubytování, slevy u vybraných partnerů (transportní služba a vybrané restaurace), letní a zimní zaměstnanecké společenské akce.
Roční příspěvek v hodnotě 10.000czk na jazykové/vzdělávací kurzy.
20 dní dovolené + 5 dní relax days.
Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
Kontakt
Pavlína Šípová
Director of Operations
pavlina.sipova@adrezliving.com