Administrativní pracovník sekretariátu
O pozici
Pracovní nabídka
- · Podporu členů Národní rozpočtové rady při přípravě podkladů pro jednání rady
- · Asistentská činnost pro vedoucí úřadu
- · Běžné administrativní činnosti – vyřizování telefonátů a korespondence, vedení adresářů, komunikace se dodavateli, zajišťování kancelářských potřeb, nákup pohoštění, vyřizování objednávek zařízení, materiálu a vybavení pro potřeby Rady a Úřadu
- · Spolupráce na vyřizování objednávek zařízení, materiálu a vybavení pro potřeby Rady a Úřadu, výběrových řízeních, administrace veřejných zakázek.
- · spolupráce na vedení spisové služby
Požadujeme
· Maturitní vzdělání
· Znalost práce v MS Office
· Pokročilá znalost angličtiny
· Samostatnost a výborné komunikační schopnosti
· Schopnost a ochota k sebevzdělávání
· Trestní bezúhonnost
Nabízíme
· Pružná pracovní doba na zkrácený úvazek podle dohody
· Zázemí státní organizace
· Pracovní benefity (25 dnů dovolené, 3 sick days, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, mobilní telefon, možnost občasného home office)
· Platové podmínky podle nařízení vlády č. 263/2018 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha č. 1, a další nárokové příplatky
Místo výkonu práce: Praha 5
Nástup: okamžitě
Prosíme o vložení motivačního dopisu a strukturovaného profesního životopisu.