MANAŽER SKLADŮ A PRODEJE NÁHRADNÍCH DÍLŮ

Jméno/Firma
O.K. Trans Praha, spol. s r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Vytvořeno
2. 1. 2025

O pozici

O nás:

  • O.K. TRANS PRAHA spol. s r.o. je holdingová společnost, která se specializuje na komplexní logistické a skladovací služby pro zákazníky, jak v tuzemsku, tak i v zahraničí. Naše široká nabídka zahrnuje také servis vozidel, pronájem nemovitostí a prodej pohonných hmot.

  • Na trhu logistiky jsme významným lídrem a naše renomé nás řadí mezi jedny z největších a nejdůvěryhodnějších aktérů v této oblasti.

  • Naše historie sahá až do roku 1990, kdy jsme začínali jako malá rodinná firma. I Přes naši neustálou expanzi si stále udržujeme atmosféru rodinného podnikání, což je pro nás klíčové.

  • Náš růst je podpořen strategií akvizic, díky kterým získáváme nové společnosti do naší skupiny. Průměrně přidáváme 1 až 2 nové subjekty každý rok, což nám umožňuje rozšiřovat naši působnost a nabízet ještě lepší služby.

  • Za posledních 5 let jsme hlavně formou akvizic dokázali zdvojnásobit náš obrat na více než 2 mld. Kč

STAŇTE SE KLÍČOVÝM HRÁČEM V NAŠEM TÝMU: MANAŽER SKLADŮ A PRODEJE NÁHRADNÍCH DÍLŮ Hledáme špičkového odborníka na skladové hospodářství, který posune naši logistiku a prodej náhradních dílů na novou úroveň!

Co Vás čeká:

  • ·       Vedení 5 skladů: Plánování, řízení a optimalizace skladového hospodářství napříč všemi pobočkami.

  • ·       Strategie a procesy: Nastavení efektivních systémových postupů a jednotných pravidel pro celou společnost.

  • ·       Vedení týmu: Řízení a podpora vedoucích skladů na jednotlivých pobočkách.

  • ·       Cenotvorba: Tvorba cen a slevové politiky pro prodej náhradních dílů s důrazem na ziskovost.

  • ·       Optimalizace zásob: Snižování mrtvých zásob a zvyšování obrátkovosti skladů.

  • ·       Klíčová jednání: Podpora centrálního nákupu při vyjednávání s dodavateli.

  • ·       Přesné inventury: Dohled nad správností a efektivitou inventarizace.

  •  

 

CO BUDE VAŠE ODPOVĚDNOST?

  • Finanční výsledky skladů – dosažení plánů, kontrola marží a slevových politik.

  • Efektivní řízení zásob – od minimalizace přebytků po optimalizaci obrátkovosti.

  • Implementace a udržování systémových procesů. Dodržování BOZP/PO a dalších standardů.

JSTE TO VY?

  • Máte minimálně 5 let zkušeností s řízením skladů a náhradních dílů.

  • Umíte myslet strategicky a rychle nacházet efektivní řešení.

  • Disponujete silnými komunikačními a prezentačními schopnostmi.

  • Váš obchodní duch je Vaší přirozenou výbavou.

  • Zvládáte MS Excel na výbornou a orientujete se v systémech (znalost NAVISION velkou výhodou).

  • Náhradní díly pro nákladní vozidla? Vaše parketa!

  • Znalost angličtiny nebo němčiny? Výhodou, nikoli podmínkou.

Vstupte do světa neobyčejných příležitostí:

  • Přijměte pozvání do týmu, kde zažijete opravdového kolektivního ducha a vřelou atmosféru. Každý z nás je důležitý a jeho práce má smysl.

  • Věnujeme maximální péči Vašemu začátku – zkušení kolegové Vás provedou procesem a budou Vám neustálou oporou.

  • Zapojte se do stabilního, ale stále se rozvíjejícího prostředí společnosti s více než třicetiletou historií na trhu. Máme co nabídnout pro Váš růst a další kariérní kroky.

  • Služební auto Škoda Octavia

  • Notebook, telefon, přístupy do všech potřebných systémů (NAV, Docházka, kamery).

  • Možnost práce z jakékoli pobočky.

  • Profesní růst – široká škála školení (NAV, ISO, BOZP/PO, DAF PARTS).

  • Stabilní zázemí společnosti, která neustále roste a rozvíjí se.

  • Je čas myslet na flexibilitu – u nás můžete částečně ovlivnit svou pracovní dobu.

  • Přijměte výzvu různorodé práce, která Vám umožní rozvinout se a plně realizovat.