Specialista Back Office - Alzaboxy

Jméno/Firma
Alza.cz
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
2. 1. 2025

O pozici

  • Praha 

  • Plný úvazek 

  • Alzaboxy

Alze neustále tvoříme nejlepší půdu pod nohama.

Disponuješ proaktivním a samostatným přístupem, baví Tě administrativa, organizace a chceš být pravou rukou nejen týmu, který hledá AlzaBoxy, ale i dalších týmů v rámci oddělení expanze a facility?

Pak hledáme právě Tebe na pozici Backoffice Specialista.  

Co tě čeká?

  • Administrativní podpora týmu expanze, příležitostně i facility. 

  • Zpracování zejména nájemních smluv na lokality pro AB.

  • Zpracování příchozích faktur, týkajících se pronájmu lokalit na AlzaBoxy vč. komunikace s partnery v případě nesrovnalostí.

  • Zpracování příchozí pošty a oznámení od partnerů nebo úřadů.

  • Zpracování dotazů a nabídek na potenciální lokality k umístění AlzaBoxů.

  • Řešení občasných záležitostí v rámci úřadů (stavební, živnostenský apod.) v souvislosti s umisťováním AlzaBoxů nebo poboček.

  • Zpracování jednoduchých reportů nebo přehledů týkajících se agendy AlzaBoxů.

  • Výpomoc s agendou vozového parku.

  • Pokud Tě bude práce bavit a zajímat a budeš chtít proniknout více do obchodní části, můžeš si vyzkoušet, jaké to je vyhledat pro AlzaBox nový domov.

Co ti ktomu pomůže?

  • Zkušenosti na obdobné pozici nejsou potřeba - stačí pokud si pečlivý/á a máš zájem poznat a naučit se, jak to u nás funguje.

  • Svědomitost a spolehlivost, je potřeba dodržovat určitý standard v rámci vedení agendy, databáze smluv a zpracování faktur.

  • Proaktivitu a logické uvažování.

  • Nebát se příležitostně komunikovat s partnery (telefonicky, emailem) v případě nesrovnalostí ve vystavených fakturách.

  • Základní znalost Excelu (bylo by fajn, kdyby si Excel neviděl poprvé).

  • Anglický jazyk na úrovni A2 - B1 (pasivní úroveň), základní orientace ve smlouvě v anglickém jazyce, případně jednoduchá komunikace s kolegy ze zahraničního týmu.

  • Zkušenosti sadministrativou, smluvní agendou nebo účetnictvím - fakturacemi je určitě výhodou.  

  • Od kandidáta/ky neočekáváme splnění všech požadavků, ale důležitá je chuť se učit. 

Co od nás dostaneš?

  • Možnost homeoffice / 1týdně.

  • Neformální firemní kulturu - nápady vítáme, nemáme dress code, jsme dog-friendly a všichni si tykáme. 

  • Slevy na sortiment Alzy, stravenky, kafetérii, Multisportku, Benefit plus nebo vzdělávací kurzy. 

  • Moderní pracovní prostředí, kde mimo očekávání najdeš také kavárnu, posilovnu nebo horolezeckou stěnu.