Usměvavá recepční

Jméno/Firma
ACEMA Credit Czech, a.s.
Pracoviště
U libeňského pivovaru 63/2, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
2. 1. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Koho hledáme?

Hledáme někoho, kdo má rád pořádek a umí si zorganizovat pracovní harmonogram dne. Rád pečuje o firemní prostředí a je komunikativní. Přece jen “Ty” jsi první kdo přijde do kontaktu s naším budoucím klientem :-)

Co bude Tvojí náplní?

• zajištění chodu recepce a firemního prostředí (péče o kanceláře - chceme, aby se u nás všichni cítili příjemně. Tvou povinností by bylo třeba i péče o květiny, kuchyňku a společné prostory)

• uvádět hosty a pečovat o jejich pohodlí (organizace zasedacích místností)

• skenovat a ukládat smlouvy a další dokumentaci

• zpracovávat příchozí a odeslanou poštu

• objednávat kancelářské potřeby pro kolegy

• přijímat a vyřizovat telefonické hovory

• převezmete zodpovědnost za vedení podatelny a datové schránky

• úzce spolupracovat s ostatními odděleními

• pracovat v interních PC systémech, které Vás naučíme

• plně zastupovat kolegy na recepci

Naše požadavky:

• vzdělání min. SŠ s maturitou

• uživatelská znalost MS Office

• základní znalost anglického jazyka

• pečlivost, samostatnost, výborné organizační schopnosti

• reprezentativní a příjemné vystupování

• usměvavá a pozitivní osoba

• hledáme týmového hráče

A jaká by měl/a zkušená/ý recepční opravdu být?

• komunikativní a otevřený profesionál

• samostatná/ý zkušená/ý pracovník, která/ý je schopen motivovat sebe i kolegy

• s přirozenou pokorou, leč asertivním a vstřícným přístupem k lidem

Proč si vybrat právě nás?

• na této pozici Tě důkladně a intenzivně zaškolíme (nemusíš se bát, že něco nezvládneš)

• pomoc od kolegů profesionálů, kteří Tě vždy podrží a poradí

• budete mít zázemí stabilní firmy v dobách dobrých i zlých

• dostaneš zajímavé fixní finanční ohodnocení a k tomu pololetní bonusy, které zvednou náladu

• spoustu zaměstnaneckých benefitů: dovolená navíc + sick day, roční budget na vzdělávání, stravenkový paušál, občerstvení na pracovišti, kratší pracovní týden, Edenred Benefits, možnost převod telefonního čísla bez měsíčního paušálu a také teambuldingové akce...

Místo výkonu: kanceláře u metra B "Palmovka" 400 m.

Pracovní doba: Po - Čt: 8:00-16:30, Pá: 8:00-15:00 hod

Nástup: ihned/po dohodě

Chcete se stát naším novým kolegou? Zaujala Vás tato pozice? Tak neváhejte a zašlete nám své CV, motivační dopis a my se Vám ozveme zpět.