Finanční manažer/manažerka na FIM UHK

Jméno/Firma
Univerzita Hradec Králové - Fakulta informatiky a managementu
Pracoviště
Hradecká 1249/6, Hradec Králové
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
2. 1. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Náplň práce

  • evidence projektové agendy, dohled nad plněním termínů
  • finanční řízení realizovaných projektů
  • komunikace s projektovými manažery na centrální i fakultní úrovni
  • úzká komunikace s ekonomickým oddělením
  • spolupráce na přípravě průběžných zpráv a žádostech o změny
  • operativní administrativní podpora projektového týmu
  • aktivní vyhledávání vhodných projektových žádostí, příprava projektových žádostí, zejména příprava rozpočtu, komunikace s výzkumným týmem a partnery v projektu
  • komunikace s poradními orgány
  • aktivní průběžné vzdělávání se v řízení projektů (účast na školeních, workshopech, online schůzkách apod.)
  • příprava podkladů pro potřeby případných kontrol a auditů

Požadavky

  • SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické zaměření výhodou)
  • zkušenost s přípravou projektových návrhů, zejména s přípravou rozpočtů
  • zkušenost s realizací projektových návrhů, zejména s finančním řízením (hlídání správného čerpání rozpočtu, správa změn v rozpočtu, podmínky čerpání rozpočtu dle projektových výzev apod.)
  • znalost MS Office, zejména analytická práce s MS Excel
  • znalost základních účetních principů potřebných ke správnému finančnímu řízení projektů
  • organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost, dodržování termínů, operativní rozhodování, odolnost vůči stresu
  • aktivní přístup, samostatnost, ochota učit se novým věcem, schopnost prioritizace a týmové spolupráce
  • znalost angličtiny - úroveň B1 a vyšší

Uvítáme také, ale podmínkou není

  • zkušenosti s finančním řízením projektů Operačních programů EU
  • zkušenosti s finančním řízení národních grantů (např. TAČR, GAČR)
  • zkušenosti z VŠ prostředí
  • znalost informačních systémů (ISKP 21+, SISTA, GRIS apod.)

Nabízíme

  • pracovní úvazek 1,0
  • příjemné pracovní prostředí
  • 6 týdnů dovolené
  • výhodný telefonní tarif
  • peněžitý příspěvek na stravu
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • Benefitní program UHK
  • možnost dalšího vzdělávání – jazykové kurzy, zahraniční pracovní cesty

K výběrovému řízení doložte

  • motivační dopis
  • strukturovaný životopis

Předpokládaný nástup: 1. 2. 2025 nebo dle dohody

Děkanka si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení.

Požadované dokumenty zasílejte nejpozději do 19. 1. 2025.

Předpokládaný termín osobních pohovorů vybraných uchazečů bude poslední týden v lednu 2025.