Vedoucí účetní, Bratislava

Jméno/Firma
Vlněna
Pracoviště
Kněževes
Úvazek
Plný
Vytvořeno
6. 1. 2025

O pozici

Do našeho týmu hledáme člověka se systematickým přístupem k práci, analytickým myšlením, který se nebojí čísel a má pracovní nasazení "na plný plyn".

Do našeho týmu hledáme člověka se systematickým přístupem k práci, analytickým myšlením, který se nebojí čísel a má pracovní nasazení "na plný plyn". Nezbytná je samostatnost, orientace na detail a výsledek, dodržování procesů a funkčnost a efektivita 100%. Hledáme týmového hráče, který má rád výzvy a chce růst s naší společností.

Předpoklady/požadavky pro tuto práci:

  • Předchozí zkušenosti min. 3 roky

  • Zkušenosti z pracovního prostředí výhodou

  • - Dobrá znalost zásad a postupů účetnictví a finančního výkaznictví.

  • Úplné středoškolské vzdělání

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru výhodou

  • Znalost angličtiny B2

  • MS Word, MS Excel, PowerPoint - vysoká úroveň

  • Zkušenosti s AXAPTA vítány

  • Výborné organizační schopnosti

  • Zaměřte se na detail a přesnost

  • - Nekonfliktní, komunikativní typ, zaměřený na výsledek práce.

  • Schopnost pracovat podle pokynů a pracovních postupů

  • - Analytické myšlení a pozitivní přístup k práci s čísly.

  • Důslednost, systematičnost, zodpovědnost, dodržování termínů

Zodpovědnost/pracovní povinnosti:

  • Zodpovědnost za komplexní vedení, zpracování a kontrolu účetnictví sesterských společností (SPV)

  • Zpracování agendy DPH

  • Zpracování měsíčních, čtvrtletních a ročních interních účtů

  • Příprava účetních výkazů pro potřeby orgánů státní správy

  • Asistence při přípravě rozvah, výkazů zisků a ztrát a dalších finančních výkazů v souladu s právními, firemními, účetními a finančními směrnicemi

  • Aktualizace pohledávek a vystavování faktur

  • Aktualizace závazků, pohledávek, plateb

  • Pomoc s dalšími účetními projekty

  • - zaúčtování došlých faktur a jejich zaúčtování v interním systému.

  • Kontrola a řešení nesrovnalostí ve vyúčtování

  • Spolupráce s hlavní účetní na každodenních úkolech

  • Účtování bankovních a pokladních dokladů

  • Příprava statistických výkazů

  • Komunikace se zákazníky a dodavateli

  • Spolupráce s ostatními odděleními společnosti

  • - Příprava zpráv podle požadavků a pokynů nadřízeného.

  • Úkoly ad-hoc podle pokynů vedoucího

 Společnost nabízí:

  • Perspektivní zaměstnání ve stabilní mezinárodní společnosti, lídrovi na trhu ve střední a východní Evropě.

  • Zajímavá a náročná práce v energické a rostoucí společnosti.

  • Skvělý tým profesionálů

  • Flexibilní možnosti práce: kombinace home-office a kanceláře

  • Příležitost k profesnímu a osobnímu rozvoji

  • Teambuildingové aktivity

Pracovní vztah: na plný úvazek

Místo výkonu práce: Bratislava

Datum zahájení: co nejdříve

Kontakt

  • +421 903 112 788

  • zdena.bohmova@ctp.eu