Recepční (dlouhodobá spolupráce) - part time 15-20 hodin týdně/ PO-PÁ
ASB Czech Republic, s.r.o.
V celnici 1031/4, Praha
Zkrácený
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
6. 1. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
ASB Group je profesionální outsourcingová společnost poskytující služby nadstandardní úrovně v oblasti zakládání společností, účetnictví, reportingu, daňového poradenství, korporátního poradenství a mzdové agendy. Vznikla v roce 2002 a na pobočkách v Praze, Varšavě, Bratislavě, Budapešti a nově také Toruni zaměstnává přes 400 lidí.
ASB Czech Republic s.r.o. právě rozšiřuje své řady - hledáme novou kolegyni/nového kolegu, parťáka s drivem na pozici Recepční / asistentka.
POZICE IDEÁLNÍ PRO STUDENKTU 4-5.ROČNÍKU VŠ
Co tě na pozici čeká?
- Jsme outsourcingová společnost a máme hodně klientů - čeká tě tedy obsluha návštěv a příprava zasedacích místností, nemine tě komunikace po telefonu denně V ANGLIČTINĚ
- Nevadí ti pomoc jiným kolegům a skočit na pochůzku k notáři, nebo jiný úřad.
- Administrativa a zase administrativa - evidence příchozí a odchozí pošty. Skenování a ukládání různých dokumentů - hlavně klientských smluv a plných mocí. Občas vytvořit nějakou tabulku s evidencí a vůbec udržování tabulek – zkušenost s Excelem je tedy žádoucí.
- Kolegové mají čas od času služební cestu, je potřeba jim zajistit letenky a ubytování.
- Co se týče provozu kanceláře budeš mít na starost objednávku kancelářských potřeb, kávy a dalšího občerstvení. Staráš se o zajištění překladů, objednávku kurýrů, ale kontroluješ i úklid kanceláří. S tím souvisí i spolupráce s našimi dodavateli.
- Recepční má také přehled o tom, kdo má zrovna narozeniny, nebo výročí a zajištuje oslavencům dárek.
- Neboj, nebudeš na to sama - tvoje kolegyně bude Zuzka, Sofí a Viky - naše recepční. V týmu budeš ještě s naší office managerkou a HR managerkou, kterým občas budeš dělat support na některých projektech.
- Co potřebujeme my od tebe:
- Reprezentativní vystupování – jsi první člověk, kterého náš klient vidí a slyší
- Nebát se komunikovat česky ani anglicky. Komunikace po telefonu je na denním pořádku.
- Znalost MS Office – hlavně Outlook a Excel.
- Přechozí praxe je výhodou, buď administrativní, nebo přímo na recepci.
- Schopnost určit priority, flexibilita a zodpovědnost není sprosté slovo ????
- V neposlední řadě být ochotná a nápomocná kolegům, kteří to zrovna potřebují.
Co ti můžeme nabídnout:
- Maximální flexibilitu - úvazek dle dohody , minimálně 15-20 hodin týdně, ideálně pravidelně po-pá denně 4 hodiny (plus občasná výpomoc více hodin denně, zástup v případě dovolených atd.)
- Kurzy angličtiny na pracovišti
- Možnost vzdělávání – je jen na tobě, v čem se chceš rozvíjet, podpoříme tě
- Občerstvení na pracovišti
- Neformální kultura a přátelští kolegové zaručeni, stejně jako pravidelné netradiční teambuildingové akce
- Multisport karta, stravenkový paušál, cafeterie, pravidelné vzdělávání, kariérní růst