Customer Support Tech Specialist - (vlastní SW - BigData/AI)

Jméno/Firma
CloverDX Labs s.r.o.
Pracoviště
Příkop 838/6, Brno
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
6. 1. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Naše mise: pomáhat našim zákazníkům vítězit nad jejich datovými problémy!

Napadlo Tě někdy, co dělá NASA-JPL s těmi terabajty dat, které denně získává ze všech svých satelitů? Nebo jak počítá ratingová agentura Moody's všechny ty AA+ až CC- ratingy států a firem, kterými se pak řídí světová ekonomika? U nás v CloverDX to víme! Obě společnosti jsou totiž spolu s dalšími stovkami po celém světě našimi zákazníky a svá data zpracovávají pomocí naší platformy pro datovou integraci.

Jsi talentovaný Tech Support inženýr, který pomůže s naplňováním naší mise ?

Co budeš dělat

Do našeho Tech Support týmu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici technického speciality. Pomůžeš nám poskytovat vysoce odbornou podporu zákazníkům naší platformy pro datovou integraci (více na www.cloverdx.com/product).
Jedná se často o řešení náročných situací, které od nás vyžadují všestranné schopnosti – od komunikace s technickým týmem na straně zákazníka, až po rychlý vývoj potenciálního řešení, simulaci problému a návrhu jeho řešení.
CloverDX platformu používají zákazníci po celém světě – zejména v USA a západní Evropě. Podporu poskytujeme vzdáleně v angličtině (email, telefon, Teams) v české pracovní době, případně je možnost se časem přesunout do naší americké pobočky.

Have you tried switching it off and on again?
To fakt ne! U nás je to o něčem jiném…

Lidé, se kterými budeš komunikovat jsou často technicky zdatní administrátoři, konzultanti a vývojáři, kteří na nás obrací až když už ani jejich letité znalosti na problém nestačí.

  • „Moje transformace narostla a teď už nestíhá doběhnout v časovém limitu, pomozte mi ji zoptimalizovat.“
  • „Hledáme řešení s lepší paměťovou náročností, které nám umožní ušetřit na cloudové infrastruktuře bez ztráty výkonu.“
  • „Pokouším se komunikovat s LLM AI přes REST API, jak správně nastavit OAuth?“
  • „Při připojení ke Kafka frontě dostávám "Broker Not Available". Co s tím?“

Na výše uvedené samozřejmě nemusíš teď znát odpověď – znalosti tě naučíme za pochodu. Hledáme někoho s širokým rozhledem, kdo bude schopen aplikovat svoje předchozí zkušenosti ze správy systémů, programování, i komunikace s technickými týmy.

Tvůj ideální profil

  • jsi všestranně založený IT odborník schopný řešit náročné technické problémy
  • umíš a baví Tě komunikovat s klienty
  • rád/a řešíš technické puzzle
  • dokážeš převzít zodpovědnost za svěřené úkoly
  • dorozumíš se anglicky

Bylo by dobré znát

  • operační systémy Windows/Mac/Linux
  • povědomí o cloudových platformách AWS nebo Azure
  • víš, co je Docker, Java, Shell
  • databázové technologie (tradiční SQL, NoSQL)
  • výhodou je přehled o ETL/DI nástrojích (Talend, Pentaho, Informatica…)
  • předchozí zkušenost s technickou podporou výhodou

Co Ti nabízíme

  • velmi zajímavou a různorodou práci, u které se hodně nového naučíš
  • pružnou pracovní dobu (home-office - po zapracování až 80% času)
  • po zaučení možnost realokace do naší US nebo UK pobočky
  • externí/interní školení, získávání širokého spektra technických znalostí
    volnost při řešení úkolů
  • neformální kultura - nenosíme obleky a tykáme si
  • 5 týdnů dovolené + 3 sickdays + 1 birthday day ročně
  • firemní akce (hory, voda, hackathon)
  • mobilní telefon, tarif (po zkušební době), notebook
  • fond benefitů - příspěvek na sport, kulturu, dovolenou, kurzy apod.
  • stravenkový paušál
  • občerstvení na pracovišti
  • služba uLékaře.cz