Financial Controller

Jméno/Firma
T.RAD Czech s.r.o.
Pracoviště
Lidická 1044, Unhošť
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
10. 1. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme samostatného člověka, který má rád práci s daty a baví ho dynamické prostředí, kde se nastavují procesy a hledají nové cesty, než teplé místo v zaběhlém korporátu.
V controllingu to pak musí být kreativec, který perfektně rozumí excelu a zároveň se skvěle orientuje v účetních metodách.

Finanční controller

  • Může být i junior, ale se širokým záběrem např. z menší firmy, který se nespecializuje pouze na jednu oblast
  • Zkušenost s prací s IS výhodou (ERP) – v naší firmě používáme Helios iNuvio
  • Angličtina – středně pokročilá
  • Výborná znalost MS Office – zejména Excel (pokročilá znalost)
  • Pokročilé znalosti v práci s daty
  • Schopnost samostatně vytvářet strukturu reportů
  • Dobrá znalost českého účetnictví, nejlépe praxe s účtováním
  • Člověk, který je ochoten se učit a rozvíjet po odborné a osobnostní stránce
  • Proaktivita + hledání cest, schopný analytik
  • Schopný komunikátor – řešení záležitostí napříč firmou (dělník ve výrobě, kolega, nižší management, ale i top management)
  • Orientovaný na smysl – schopnost řešit problematiku s nadhledem a širší perspektivou
  • Zkušenost s výrobou je výhodou

Náplní práce bude:

  • Sestavování finančních i nefinančních výkazů a reportů.
  • Controlling nákladů a výnosů.
  • Spolupráce při zpracování měsíčních a ročních uzávěrek.
  • Příprava, koordinace a finální zpracování forecastů, budgetu.
  • Aktivně se podílet na vylepšování firemních procesů; i mimo finanční oddělení
  • Zpracování části účetních agend dle definovaných zodpovědností v týmu, kontrola správnosti účtování

Jak si uchazeče/ku představujeme?

  • Máte ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru.
  • Controlling a účetnictví – zkušenost min. 2 roky.
  • Máte uživatelskou znalost práce s Word, Outlook, a výbornou znalost Excelu.
  • Hovoříte plynule česky, angličtina je požadována na středně pokročilé úrovni.
  • Jste pečlivý, trpělivý, člověk, s citem pro detail a schopností samostatně dotahovat věci do konce; máte chuť se učit novému.


Co Vám můžeme nabídnout my?

  • Plný úvazek se smlouvou na dobu neurčitou.
  • Dlouhodobou spolupráci; nechceme člověka jen na 3 měsíce????
  • Fajn prostředí a kolegy, kteří jsou si navzájem nápomocní, otevřené a přátelské vedení.
  • Široké spektrum benefitů – výrazně dotované stravování v naší jídelně, příspěvek na penzijní připojištění až do výše 4.000 Kč /měsíčně, benefitní program formou karty Sodexo a další.
  • Možnost občasného home office a flexibilní pracovní doby.