Asistent/ka obchodu

Jméno/Firma
GARTAL Management a.s.
Pracoviště
Kovářská 2537/5, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
14. 1. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost GARTAL, která působí na trhu od roku 2002, hledá pečlivou a organizačně zdatnou osobu na pozici Asistent/ka obchodu. Připojte se k našemu týmu a buďte součástí formování budoucnosti v oblasti nemovitostí!

Co Vás čeká:

  • Administrativní podpora obchodního týmu.
  • Zpracování dokumentace a smluv.
  • Komunikace s klienty a koordinace schůzek.
  • Práce s interním systémem a databázemi.
  • Pomoc s přípravou podkladů pro obchodní jednání.
  • Spolupráce na zajištění koordinace schůzek a administrativních procesů.

Vaše zodpovědnosti a kompetence:

  • Podpora týmu při každodenní administrativní činnosti.
  • Komunikace s klienty a zajištění hladkého průběhu jednání.
  • Správa dokumentace a databází.

Co požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání.
  • Základní znalost práce s MS Office (Excel, Word).
  • Komunikační a organizační schopnosti.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Pečlivost, zodpovědnost a flexibilitu.
  • Základní znalost cizího jazyka (angličtina nebo jiný jazyk výhodou, ale není podmínkou).
  • Předchozí zkušenosti na podobné pozici výhodou, ale nejsou podmínkou.

Co můžeme nabídnout:

  • Spolupráci na plný pracovní úvazek se stabilní českou společností, která působí na trhu od roku 2002.
  • Hodnotné startovní zkušenosti v oblasti developmentu.
  • Férovou odměnu
  • Možnost osobního i profesního růstu.
  • Zajímavou a rozmanitou práci v dynamickém týmu.
  • Firemní a teambuildingové akce.
  • Příspěvek na kartu Multisport.
  • 25 dnů dovolené
  • 3 Sick day

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Pokud vás tato výzva oslovila, zašlete nám svůj životopis s fotografií a motivační dopis, ze kterého bude jasné, že právě vy jste ideální kandidát na tuto pozici.

Staňte se součástí týmu GARTAL a společně s námi utvářejte budoucnost developmentu!