Center manager pro OC Futurum
O pozici
Pracovní nabídka
MANAŽER OBCHODNÍHO CENTRA
pro obchodní centrum Futurum Brno, hledáme energického a zkušeného Center managera, který dokáže inspirovat svůj tým a zajistit bezproblémový chod centra.
Jste samostatný a zkušený člověk, máte skvělé organizační schopnosti, úkoly umíte dobře rozplánovat a poté dotáhnout do konce? Hledáte novou výzvu, kde budete moci ukázat svůj talent pro vedení a strategické myšlení? Pak jste pro nás tím pravým kandidátem!
Jsme realitní skupina Trikaya, která podniká v oblasti výstavby a investic do nemovitostí v České republice. Původně jsme se věnovali čistě developmentu rezidenčních budov. V současné době realizujeme kromě rezidenční výstavby také výstavbu inovativních projektů a investujeme do velkých obchodních center.
Co konkrétně Vás bude na této pozici čekat?
- Plánování, řízení a koordinace aktivit spojených s chodem centra, a to jak po provozní, tak technické stránce (správa budovy, údržba a opravy, úklid, ostraha, zeleň, rozpočtové a účetní procesy)
- Zajištění veškerých technických, administrativních, ekonomických procesů, které souvisí se správou centra
- Jednání s nájemci, řešení jejich provozních a technických požadavků
- Jednání s dodavateli (kontrola činnosti, kvality, termínů, standardů, objednávky, fakturace, výběrová řízení, servisní smlouvy, smlouvy o dílo)
- Příprava provozního a investičního rozpočtu, podklady pro vyúčtování servisních poplatků, řešení nesrovnalostí, řešení havárií, pokud nastanou a oprav
- Odpovědnost za přípravu rozpočtu centra a řízení nákladů, příprava provozních plánů
- Spolupráce s Marketingovým specialistou na marketingové strategii centra
- Příprava komplexního reportingu nákupního centra (hlavní ukazatele OC – návštěvnost, obrat OC, atd.)
- Zajištění vyúčtování přímých spotřeb energií a servisních poplatků pro fakturaci nájemcům, kontrola pohledávek, indexace nájmů, depositu, sledování platnosti bankovních záruk, příprava podkladů pro fakturaci obratového nájmu a marketingu
- Zajištění revizí a servisů zařízení
- Kontrola a archivace potřebných záznamů v souvislosti s mimořádnými událostmi, pojistná plnění, bezpečnostní incidenty včetně komunikace s policií
- Komunikace s místními obecními úřady, pokud je třeba
- Vedení týmu zaměstnanců určených pro provoz obchodního centra (správa a údržba)
Do našeho týmu zapadnete, pokud:
- Máte zkušenosti minimálně 5 let v oboru správy nemovitostí (ideálně Retail)
- SŠ/VŠ vzdělání
- Máte zkušenost s vedením menšího týmu
- Jste proaktivní člověk, kterého/kterou baví věci řešit
- Jste jako ryba ve vodě při komunikaci s různým typem lidí (od malých nájemců až po velké mezinárodní korporace)
- Jste samostatný/á, rozhodný/á, pečlivý/á a spolehlivý/á s plněním termínů
- Umíte přemýšlet v širších souvislostech a domyslete návaznosti svých kroků
- Orientujete se v nájemních smlouvách a máte povědomí o retailovém trhu
- Máte řidičský průkaz sk. B
Co u nás můžete získat:
- velmi pohodové kolegy, ať už je to projektový tým, lease tým, tým na financích a další
- prostředí, ve kterém se všichni znají a skvěle spolu vycházejí
- pracovní doba je u nás flexibilní a na konkrétním modelu se společně domluvíme
- smlouvu máme na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, přispíváme na Multisport kartu apod.
- vysoká míra seberealizace u této pozice není jen klišé. Budete mít možnost samostatné práce a budete moci realizovat své nápady.
Oslovila Vás naše nabídka? Budeme se těšit na Váš životopis ideálně s přiloženým motivačním dopisem.
Trikaya Project Management a.s.