ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE DO TECHNICKÉHO ODDĚLENÍ PRO SPRÁVU NEMOVITOSTÍ

Jméno/Firma
JISTU recruitment s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Vytvořeno
17. 1. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Náplň práce:

  • Komplexní vedení a koordinace administrativy a činností v technickém oddělení, které zajišťuje evidenci revizí, oprav, havárií, technického řešení apod.
  • Zajištění realizace úkonů a služeb jednotlivých dodavatelů
  • Komunikace osobně, e-mailem po telefonu s klienty, nájemníky i dodavateli z řad poskytovatelů služeb, energií, revizních techniků apod.
  • Technické a administrativní poradenství pro SVJ, klienty i nájemníky
  • Spolupráce na předávacích protokolech a občasná účast při předání bytových i nebytových prostor nájemníkům i zpět

Požadujeme:

  • Minimálně úplné střední vzdělání
  • Praxe na administrativní pozici v technickém oboru je výhodou
  • Základní orientaci ve fakturaci, cenových kalkulacích, vyúčtování spotřeb energií apod.
  • Znalost práce na PC v MS Excel, Word, Outlook
  • Zkušenost s osobní, telefonickou i e-mailovou komunikací
  • Schopnost učit se a vzdělávat se v technické, administrativní i legislativní části náplně práce,
  • Logické uvažování a schopnost prioritizace úkolů
  • Asertivita pro komunikaci s nájemníky, SVJ a smysl pro koordinaci dodavatelů
  • Pečlivost a schopnost dotahovat práci do konce
  • Samostatnost, zodpovědnost a komunikativnost

Nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr
  • Malý kolektiv, stabilní společnosti (10 zaměstnanců)
  • Mzdové ohodnocení dle zkušeností
  • 13.plat
  • Příspěvek na dopravu v podobě proplacené Lítačky
  • Možnost flexibilní pracovní doby
  • Mobilní telefon
  • Stravenky
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • 25 dnů dovolené + 5 sick days
  • Průběžné odborné vzdělávání a školení
  • Možnost nástupu ihned
  • Místo výkonu práce Praha 4