????Branch Manager (střední a severní Morava)
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme dynamická nadnárodní personální agentura Trenkwalder a.s., která si zakládá na přátelském a rodinném prostředí. Aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Branch Manager pro regiony Moravskoslezského a Olomouckého kraje.
Zajímáte se o personalistiku a máte zkušenosti z obchodu? Chtěli byste působit v oblasti pracovního trhu, rádi komunikujete a rozvíjíte vztahy s klienty? Láká Vás adrenalin při otevírání nových obchodních příležitostí, vidíte rádi výsledky svého úsilí? V tom případě nám zašlete svůj životopis, ať můžeme probrat Vaše představy o fungování svěřené oblasti a jejího dalšího rozvoje.
Jaké budou Vaše úkoly?
* akviziční činnost v oblasti personálních služeb (dočasné přidělení, nábory do kmene, další HR služby řešené na míru)
* péče a budování obchodních vazeb u stávajících klientů (převážně výrobní firmy)
* vedení obchodních jednání, příprava dokumentů (cenové nabídky, smlouvy, objednávky)
* zodpovědnost za dosahování obchodních a ekonomických výsledků, správa dat zákazníků v CRM
* vedení malého týmu stabilních a zkušených zaměstnanců na pobočkách v Olomouci a Ostravě
* monitoring pracovního trhu a konkurence, ale i aktuálních trendů a legislativy v oboru HR
* rozvoj firemní značky v průmyslovém odvětví všeho druhu, spolupráce s obchodními firmami a dalšími podnikatelskými subjekty
Profil uchazeče:
* prokazazelné zkušenosti na obchodní pozici (akvizice x péče; výhodou oblast služeb)
* řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič, ochota cestovat)
* komunikativní angličtina pro jednání se zahraničními klienty (úroveň B1/B2)
* zkušenosti s vedením menšího týmu
* schopnost úspěšně realizovat dlouhodobé projekty v oblasti náboru
* analytické myšlení pro práci s čísly a daty, týmovost, cílevědomost, podnikavost
* základní orientace v pracovněprávní legislativě
Co nabízíme?
* hlavní pracovní poměr se zázemím stabilní, fungující, mezinárodní personální agentury Trenkwalder
* přátelský tým, který vždy rád pomůže, s denní podporou profesionálů v oboru HR
* aktivní obchodní pozici, zázemí kanceláří v Ostravě a Olomouci
* fixní mzda je navýšena o odměny z realizovaných zakázek (od 50.000 Kč hrubého, možnost výdělku není omezena)
* samozřejmostí je služební automobil a telefon i pro soukromé použití
* pružnou pracovní dobu, Home office, vlastní time management
* 25 dní dovolené, 3 sick days, narozeninové a silvestrovské volno, stravenkový paušál, Pluxee kartu
* příspěvky na pojištění, jazykové kurzy, odměny za pracovní výročí, pravidelná školení, firemní akce i soutěže
* kvalitní kávu, čaj, občas i to nezdravé mlsání, ale hlavně pozitivní myšlení, humor a šanci stát se důležitou součástí obchodního týmu
Těšíme se na Vaše reakce zasláním životopisu s kontakty, ať můžeme probrat detaily této role. Děkujeme.
Kontakt
Trenkwalder a.s.
Olga Skopová
Mobil: +420724476224