Provozně administrativní pracovník / pracovnice CDZ Kladno, Fokus Praha, z.ú.
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho Centra duševního zdraví v Kladně hledáme kolegu či kolegyni na pozici Provozně administrativní pracovník.
Jak to u nás funguje:
Budete pracovat v Centru duševního zdraví Kladno. Jedná se o novou službu v systému péče o lidi s duševním onemocněním. Hledáme nového kolegu / kolegyni na 0,5 úvazek.
Poskytujeme komplexní individualizovanou péči psychiatrickou, psychologickou a psychosociální, a to ambulantní formou v prostorách CDZ nebo jako terénní péče v regionu (tj. v ORP Kladno). Našimi klienty jsou lidé s vážným duševním onemocněním, případně lidé s rizikem rozvoje tohoto onemocnění.
Cílem péče je zvýšit kvalitu života lidí se zkušeností s duševním onemocněním, udržet je dlouhodobě v přirozené komunitě a zároveň se zaměřujeme na prevenci hospitalizace, anebo její zkrácení. V multidisciplinárním týmu CDZ Kladno pracují lidé s odborností v následujících profesích: sociální pracovník, pracovník v sociálních službách, psychiatr, psycholog, psychiatrická a všeobecná sestra, peer konzultant (pracovník s vlastní zkušeností s duševním onemocněním).
Hlavní náplní Vaší práce u nás bude:
- evidence a vedení podkladů k docházkám jednotlivých pracovníků
- vedení osobních složek, dokumentů zakládajících pracovní poměr (ve spolupráci s personálním oddělením)
- administrace a aktualizace dokumentace vzorových podkladů pro práci týmu
- evidence a vedení dokumentace k provozně technickému zázemí týmu a služby sociální péče Chránění bydlení: nájemní a pronájemní smlouvy, správa služebních vozidel (termíny kontrol STK, dálniční známky, řidičská oprávnění), kontakt se stávajícími pronajímateli chráněných bytů
- příprava podkladů pro každoměsíční vyúčtování služby sociální péče Chránění bydlení z elektronického systému HIPPO
- správa a vedení pokladny CDZ Kladno ve spolupráci s ekonomy organizace Fokus Praha, z.ú.
Co od Vás očekáváme:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- ochota a schopnost průběžně se vzdělávat v daném oboru, zájem o problematiku
- důslednost, systematičnost, pečlivost a spolehlivost
- uživatelské IT dovednosti, kladný vztah k práci s databázemi, daty
- schopnost týmové spolupráce, komunikativnost
- práce je vhodná i pro absolventy!
Výhodou, nikoliv nutností:
- schopnost organizovat si samostatně práci
Co Vám můžeme nabídnout:
- možnost aktivně se podílet na budování celého Fokusu Praha a ovlivnit rozvoj poskytovaných služeb
- neformální pracovní atmosféru plnou humoru a pochopení v příjemném a inspirujícím prostředí
- dovolená 5 týdnů, 4 dny sick days a 3 dny ředitelského volna
- podporu akreditovaného odborného vzdělávání, stáží a další rozvojové aktivity
- 10 dní studijního volna
- práci na zkrácený úvazek (0,5), případně dle domluvy
- další zaměstnanecké výhody v organizaci
Nástup možný ihned, nebo dle domluvy.
Náležitosti výběrového řízení:
Vaše strukturované životopisy a motivační dopisy zasílejte pomocí tohoto portálu.
Fokus Praha si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace.