VEDOUCÍ REKLAMAČNÍHO ODDĚLENÍ – STAŇTE SE KLÍČOVÝM HRÁČEM VE STAVEBNICTVÍ

Jméno/Firma
Prušák Group s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Stavebnictví a reality
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
14. 2. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

MEZINÁRODNÍ STAVEBNÍ SPOLEČNOST

KOMERČNÍ A REZIDENČNÍ PROJEKTY
PRAHA

Generální dodavatel, významný hráč na trhu rezidenčních i komerčních nemovitostí, hledá na pozici VEDOUCÍHO REKLAMAČNÍHO ODDĚLENÍ zkušeného kandidáta, který si prošel stavbou a aktuálně se podílí na projektech z pozice reklamačního technika, přičemž zvažuje kariérní posun.

Jako VEDOUCÍ REKLAMAČNÍHO ODDĚLENÍ budete mít na starosti:


1. Řízení reklamačního procesu
Kompletní vedení reklamačního oddělení a zajištění jeho efektivního fungování
Nastavování a optimalizaci reklamačních procesů v souladu s firemními standardy a legislativou. Kontrolu dodržování reklamačních postupů a termínů

2. Řešení reklamací a komunikace s klienty
Posuzování a schvalování reklamací na základě dostupných informací a analýz
Přímou komunikaci s klíčovými klienty při složitějších reklamačních případech
Řešení eskalovaných případů a hledání efektivních řešení


3. Spolupráce s ostatními odděleními
Úzkou spolupráci s odděleními kvality a výroby
Přenos informací o reklamacích k relevantním týmům s cílem předcházet budoucím problémům
Podporu při implementaci opatření ke zlepšení kvality produktů a služeb


4. Vedení týmu a rozvoj zaměstnanců
Odpovědnost za vedení týmu reklamačního oddělení, jeho motivaci a rozvoj
Školení a mentoring zaměstnanců v oblasti reklamačního procesu a zákaznické péče
Hodnocení výkonu jednotlivých členů týmu a nastavování rozvojových plánů


5. Reporting a analýzy
Tvorbu pravidelných reportů a analýz reklamací
Návrhy opatření ke snižování počtu reklamací a zlepšování kvality služeb


Ideální kandidát by měl mít:

  • Minimálně SŠ vzdělání stavebního směru
  • 2–3 roky praxe na obdobné pozici
  • Technické zkušenosti ze stavby (TDI, projektant, stavbyvedoucí)
  • Znalost práva, norem a předpisů v oblasti reklamací ve stavebnictví (výhodou)
  • Znalost práce na PC (MS Office, AutoCAD)
  • Znalost anglického jazyka je výhodou

Jelikož je tato pozice velmi proklientsky orientovaná, kandidát by měl být komunikativní, mít dobré vystupování, vyjednávací schopnosti a orientaci na zákazníka/klienta. Zároveň by měl umět řešit problémy s chladnou hlavou. Podstatné jsou i prokazatelné znalosti ze stavby. Ideální uchazeč je samostatný, zodpovědný týmový hráč s dlouhodobým zájmem o tuto pozici.

Co Vám za to nabízíme?


Zázemí stabilní stavební společnosti
Odpovídající platové ohodnocení
Kvalitní pracovní pomůcky včetně vybavení pro bezpečnost a ochranu zdraví při práci
Možnost podílet se na zajímavých projektech v Praze
Pokud se v našem popisu poznáváte, těšíme se na Váš životopis!

Širší nabídku pracovních pozic naleznete na našich stránkách www.prusakgroup.cz

Klíčová slova: reklamační technik, technik reklamací, reklamace, developer, Praha