VEDOUCÍ REKLAMAČNÍHO ODDĚLENÍ – STAŇTE SE KLÍČOVÝM HRÁČEM VE STAVEBNICTVÍ
O pozici
Pracovní nabídka
MEZINÁRODNÍ STAVEBNÍ SPOLEČNOST
KOMERČNÍ A REZIDENČNÍ PROJEKTY
PRAHA
Generální dodavatel, významný hráč na trhu rezidenčních i komerčních nemovitostí, hledá na pozici VEDOUCÍHO REKLAMAČNÍHO ODDĚLENÍ zkušeného kandidáta, který si prošel stavbou a aktuálně se podílí na projektech z pozice reklamačního technika, přičemž zvažuje kariérní posun.
Jako VEDOUCÍ REKLAMAČNÍHO ODDĚLENÍ budete mít na starosti:
1. Řízení reklamačního procesu
Kompletní vedení reklamačního oddělení a zajištění jeho efektivního fungování
Nastavování a optimalizaci reklamačních procesů v souladu s firemními standardy a legislativou. Kontrolu dodržování reklamačních postupů a termínů
2. Řešení reklamací a komunikace s klienty
Posuzování a schvalování reklamací na základě dostupných informací a analýz
Přímou komunikaci s klíčovými klienty při složitějších reklamačních případech
Řešení eskalovaných případů a hledání efektivních řešení
3. Spolupráce s ostatními odděleními
Úzkou spolupráci s odděleními kvality a výroby
Přenos informací o reklamacích k relevantním týmům s cílem předcházet budoucím problémům
Podporu při implementaci opatření ke zlepšení kvality produktů a služeb
4. Vedení týmu a rozvoj zaměstnanců
Odpovědnost za vedení týmu reklamačního oddělení, jeho motivaci a rozvoj
Školení a mentoring zaměstnanců v oblasti reklamačního procesu a zákaznické péče
Hodnocení výkonu jednotlivých členů týmu a nastavování rozvojových plánů
5. Reporting a analýzy
Tvorbu pravidelných reportů a analýz reklamací
Návrhy opatření ke snižování počtu reklamací a zlepšování kvality služeb
Ideální kandidát by měl mít:
- Minimálně SŠ vzdělání stavebního směru
- 2–3 roky praxe na obdobné pozici
- Technické zkušenosti ze stavby (TDI, projektant, stavbyvedoucí)
- Znalost práva, norem a předpisů v oblasti reklamací ve stavebnictví (výhodou)
- Znalost práce na PC (MS Office, AutoCAD)
- Znalost anglického jazyka je výhodou
Jelikož je tato pozice velmi proklientsky orientovaná, kandidát by měl být komunikativní, mít dobré vystupování, vyjednávací schopnosti a orientaci na zákazníka/klienta. Zároveň by měl umět řešit problémy s chladnou hlavou. Podstatné jsou i prokazatelné znalosti ze stavby. Ideální uchazeč je samostatný, zodpovědný týmový hráč s dlouhodobým zájmem o tuto pozici.
Co Vám za to nabízíme?
Zázemí stabilní stavební společnosti
Odpovídající platové ohodnocení
Kvalitní pracovní pomůcky včetně vybavení pro bezpečnost a ochranu zdraví při práci
Možnost podílet se na zajímavých projektech v Praze
Pokud se v našem popisu poznáváte, těšíme se na Váš životopis!
Širší nabídku pracovních pozic naleznete na našich stránkách www.prusakgroup.cz
Klíčová slova: reklamační technik, technik reklamací, reklamace, developer, Praha