MANAŽER PROVOZU POBOČEK JUNIOR (ZLÍN)
O pozici
Pracovní nabídka
Pojďte s námi psát příběh banky s úspěšnou historií a perspektivní budoucností! Jsme rostoucí česká banka, jejíž úspěch již 28 let stojí na respektu k hodnotám (proaktivita, důvěra, integrita, expertíza a výjimečnost), vztahu s klientem i se zaměstnanci. Jsme specialisté na osobní a privátní bankovnictví a věnujeme se především vkladovým produktům a investicím, které zajistí klientům mimořádné zhodnocení úspor.
Právě posilujeme tým Podpory poboček o manažera provozu poboček junior, jejichž hlavní náplní je spolupodílení se na metodické a procesní podpoře v rámci úseku OB/PB a také realizování a schvalování příslušných klientských operací. Stanete se součástí týmu výjimečných lidí, které práce baví, neboť naším posláním je chránit úspěch klientů.
V ČEM JSME VÝJIMEČNÍ?
o po zaučení a zvládnutí stanovených úkolů přidělíme variabilní složku až 10 000 Kč měsíčně (zpravidla po 3 měsících),
- Výsledky umíme ocenit nejen finančně. Naší dlouhodobou motivací je možnost zavedení 4-denního pracovního týdne.
- Budujeme skutečně̌ pevné a dlouhodobé vztahy se svěřenými klienty založené na důvěře.
- Jsme součástí silné finanční skupiny, což přináší zajímavé možnosti kariérního a odborného růstu.
- Podpoříme Vás v expertním rozvoji v bankovních produktech.
- Nejsme korporát, jsme česká banka založená na hodnotách a s inspirujícím majitelem.
CO VÁS U NÁS ČEKÁ:
Zajištění administrativní podpory pracovníků poboček, zejména pak:
- Aktualizace a spolupodílení se na nastavení požadovaných postupů a procesů a jejich zpracování do vnitřních předpisů
- Řešení požadavků pracovníků poboček úseku OB/PB
- Realizuji operace, resp. schválení příslušných operací jako je exekuční řízení, změna platebního účtu v rámci mobility klientů, vypořádání dědictví apod.
- Připravuje znalostní testy formou e-learning kurzu pro všechny pracovníky úseku OB/PB
- Vykonává stanovenou kontrolní činnost
CO OČEKÁVÁME:
- SŠ/VŠ vzdělání
- uživatelská znalost práce na PC – OS Windows a MS office účty
- Certifikát ČNB o rozpoznávání padělků a oběhu bankovek a mincí – lze zajistit ze strany TRINITY BANK a.s. po nástupu
- proaktivní a proklientskou orientaci
- spolehlivou a samostatnou osobnost
- týmového hráče
NABÍZÍME VŽDY NĚCO NAVÍC
- 5 týdnů dovolené
- 2 dny zdravotního volna (sick days)
- mobilní telefon, notebook
- jazykové kurzy přímo na pracovišti
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
- multisport karta pro Vás i Vaše blízké
- nezapomenutelné teambuildingy, soutěže a jiné firemní a vzdělávací akce (v minulosti jsme společně navštívili např. Izrael, Omán, Dubaj a Karibik)
Pokud chcete vyniknout i Vy, neváhejte a přijďte se přesvědčit, že práce v Trinity bank je životní příležitost!
Zašlete nám životopis s fotografií a připište k tomu pár vět o sobě.
Těšíme se na Vás!