Administrátor/ka veřejných zakázek
O pozici
Pracovní nabídka
Oddělení veřejných zakázek a nákupu Mendelovy univerzity v Brně zajišťuje transparentní procesy při nákupu služeb, materiálů a vybavení, které univerzita potřebuje pro svou činnost. Kromě administrace veřejných zakázek se zaměřuje na optimalizaci nákupních procesů, dodržování legislativních požadavků a efektivní využití finančních zdrojů. Cílem oddělení je zajistit kvalitní služby a produkty za výhodných podmínek, a tím podporovat vzdělávací a výzkumné aktivity univerzity. Do našeho týmu Oddělení veřejných zakázek a nákupu hledáme nového kolegu či novou kolegyni, který/á nám pomůže s řešením nezbytných kroků spojených s přípravou a realizací veřejných zakázek. Pokud Vás baví veřejné zakázky, jste komunikativní a láká Vás práce v univerzitním prostředí, pak pro Vás máme skvělou příležitost!
Co u nás budete dělat?
- připravovat a administrovat výběrové/zadávací řízení v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
- komunikovat s interními žadateli a žadatelkami o veřejnou zakázku a poskytovat jim poradenství
- zpracovávat zadávací dokumentace
- zajišťovat komise pro posouzení a hodnocení nabídek
- metodicky podporovat kolegy a kolegyně při nakupování ve finančním limitu dle vnitřních předpisů
- uveřejňovat dokumenty prostřednictvím profilu zadavatele
- archivovat dokumentace o veřejné zakázce
Co od Vás očekáváme?
- středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, vysokoškolské vzdělání výhodou
- výbornou znalost českého jazyka, anglický jazyk na úrovni A2
- prokazatelnou zkušenost s veřejnými zakázkami alespoň v rozsahu 2 let
- pokročilou znalost produktů MS Office (Word, Excel a PowerPoint) a informačních systémů pro veřejné zakázky (VVZ, profil zadavatele)
- dobré komunikační a prezentační dovednosti
- schopnost týmové spolupráce
Co oceníme navíc?
- znalost akademického prostředí
Co Vám můžeme nabídnout?
- možnost vzdělávat se v oboru veřejných zakázek, účastnit se workshopů a seminářů
- podporujeme rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, máme např. pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba po - čt: 9 - 14 hod, pá: 9 - 12 hod., měsíční vyrovnávací období) a 6 týdnů dovolené
- přispíváme na stravu (Edenred Card i příspěvek na stravování v menze)
- zařídíme Vám MultiSport kartu za dobrou cenu
- budete mít možnost vyrazit do zahraničí na Erasmus a vzdělávat se podle svých potřeb
- pokud máte malé děti, můžete využít univerzitní školku, pro starší děti máme letní příměstské tábory
- můžete využívat výhody univerzitního prostředí, jako jsou sportovní kurzy Centra sportovních aktivit, Poradenské a profesní centrum, knihovny a nákup univerzitních produktů (zvěřina, vajíčka, pivo, víno, vánoční stromky atd.)
- zařídíme Vám průkaz ALIVE (něco jako ISIC), se kterým můžete čerpat různé slevy
- po třech letech trvání pracovního poměru příspěvek na vybrané produkty spoření na stáří a pojištění dlouhodobé péče
Předpokládaný nástup: duben 2025
Délka pracovního poměru: na dobu určitou jeden rok s výhledem prodloužení na dobu neurčitou
Úvazek: 1,0 (40 hodin týdně)
Místo výkonu práce: Brno
Zaujali jsme Vás a chcete se stát součástí Oddělení veřejných zakázek a nákupu na Mendelově univerzitě v Brně?
Pak neváhejte a zašlete nám životopis spolu s motivačním dopisem do 18. dubna. V případě dostatečného počtu přihlášených, může být sběr přihlášek ukončen dříve.
Jak u nás probíhají výběrová řízení? orlz.mendelu.cz/jak-u-nas-probihaji-vyberova-rizeni
Těšíme se na Vás!