Administrativní podpora obchodu a marketingu (i částečný úvazek)
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme menší společnost a do našeho týmu hledáme administrativní podporu, která bude mít přesah i do podpory obchodu a marketingu.
Práce je hodně různorodá, nudit se nebudete ????
Můžete pracovat na plný úvazek nebo na částečný (minimum je 6h/denně).
Nabízíme flexibilní pracovní dobu.
A máme příjemné kanceláře na Praze 4, hned u metra Pankrác.
Určitě se bude hodit, pokud si dokážete dobře zorganizovat práci, pečlivost, proaktivita a schopnost pracovat i samostatně.
Skvěle využijete, pokud už máte nějakou zkušenost se správou sociálních sítí.
Pokud ne, naučíme Vás to.
Občas budete připravovat i dokumenty v angličtině, proto je nutná znalost anglického jazyka (psaná).
Co všechno Vás může čekat:
- finální úprava a příprava různých dokumentů – obchodních i marketingových (zejména nabídek, šablon, prezentačních materiálů a dalších materiálů pro naše klienty)
- zpracovávat zprávy a reporty pro naše zákazníky
- udržovat smluvní dokumentaci v CRM
- organizační podpora při vzdělávacích akcích (včetně podílení se na přípravě materiálů)
- občas příprava prezentací
- správa webových stránek a sociálních sítí
- příprava různých marketingových a obchodních materiálů podle zadání
- správa interní inzerce pracovních pozic
- administrativní podpora vedení firmy (budete reportovat přímo vedení firmy)
Očekáváme
- velmi dobrou znalost MS Office, především Word, Excel, PowerPoint
- výbornou znalost českého jazyka
- znalost anglického jazyka (schopnost zkontrolovat psaný text v angličtině)
- pečlivost, vlastní zodpovědnost a organizovanost
Uvítáme
- zkušenost se sociálními sítěmi (především Linkedin, Facebook)
- zkušenost s grafickými nástroji (používáme Canva)
- zkušenost s AI
Nečekáme, že to všechno už umíte, ale čím víc, tím líp ????
Ostatní Vás rádi naučíme.
Budeme se těšit na váš životopis.