Hledáme komunikativní PC usery s angličtinou - náborový příspěvek 5000 Kč
O pozici
Pracovní nabídka
????Bavilo by Tě pracovat v prostředí hezkých kanceláří v centru města Pardubic? Navíc v týmu 30 - 50 mladých lidí, se kterými budeš mít společné zájmy a témata?
Aktuálně doplňujeme týmy hned na 2 našich vlajkových projektech. Jedním z nich je přední evropská superaplikace, která poskytuje služby v oblasti dopravy osob po městě, druhým je pak projekt v gaming sportovní oblasti.
Už sis někdy říkal/a, kdo je tím, kdo tvoří odpovědi v chatu se zákazníky? Ano, tušíš správně, jsou to právě naši proškolení kolegové ????.
????Pokud mluvíš plynule česky a Tvá angličtina je dostatečná na to, abys zvládl/a systém školení v anglickém jazyce, připoj se k nám a staň se součástí známé značky.
Pokud nemáš předchozí zkušenosti, rádi Tě zaškolíme. V naší globální společnosti navíc můžeš profesně vyrůst.
Školení bude začínat 1.4.2025 nebo 7.4.2025 (podle typu projektu) a každý nováček od nás dostane náborový příspěvek 5000 Kč????.
CO TI ZA TVOJÍ PRÁCI NABÍZÍME:
- motivující mzdu až 35000 Kč
- náborový příspěvek 5000 Kč
- první smlouvu na rok, následně možnost prodloužení
- práci na plný úvazek v moderních kancelářích v centru města (máme houpačky, výhled na Kuňku i automat na sušenky/bagety)
- 5 týdnů dovolené
- našlapané stravenky, ze kterých se opravdu najíš ????
- zvýhodněné telefonní tarify pro Tebe i rodinné příslušníky
- propracované plně hrazené školení
- super tým, kde se k sobě chováme otevřeně a s respektem
- možnost kariérního růstu a využívání angličtiny
- karta Multisport, zvýhodněné tarify T-Mobile
- firemní snídaně a mnoho dalšího
JAK BY MĚL VYPADAT NÁŠ NOVÝ KOLEGA/KOLEGYNĚ?
- umíš anglicky na úrovni B1-B2
- rád/a komunikuješ, dokážeš se zaměřit na detail a zákaznickou zkušenost, jsi empatický/á
- jsi časově flexibilní (naše zákaznická podpora běží 24/7, občas Tě tedy potká noční nebo víkendová směna - práce se určitě hodí i pro noční sovy ????)
- základní práce s počítačem Ti není cizí
JAKÁ BY BYLA TVÁ ROLE V TELEPERFORMANCE?
Přijímání dotazů a podnětů od uživatelů formou různých komunikačních kanálů (telefon ☎, helpdesk ????, zprávy z aplikace ???? a livechat ????). Až 80% komunikace probíhá písemně, telefonování si tak u nás moc neužiješ ????.
Administrativní zpracování přijatých požadavků, případná eskalace na další části týmu.
+ ostatní úkony, dle potřeb projektu
Zaujala Tě naše nabídka nebo Ti chybí nějaká podstatná informace? Neváhej nás kontaktovat!