Personalista/ka a mzdový/á účetní
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
- komplexní vedení personální agendy
- organizace výběrových řízení a podpora nových kolegů při adaptaci
- evidence a organizace lékařských prohlídek zaměstnanců
- poskytování pracovněprávního poradenství
- zpracování docházky a mezd
- komunikace se státními institucemi (ÚP, zdravotní pojišťovny, ČSSZ)
- příprava podkladů pro vedení společnosti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- středoškolské vzdělání ekonomického směru
- znalost legislativy týkající se mzdové a personální agenty
- pečlivost, spolehlivost a ochotu pomáhat
- zájem o práci s lidmi a chuť podílet se na smyluplné práci
- částečný přesah do ekonomiky, základní znalost ekonomických principů
- trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost
Výhodou bude, pokud budete umět
- praxi v oblasti mzdového účetnictví (velká výhoda, ale ne nustnost)
Co vám můžeme nabídnout
- příjemné pracovní prostředí v české rodinné firmě
- motivující finanční ohodnocení (základní mzda + příplatky + bonusy)
- zaměstnanecké benefity a zvýhodněné rekreace v rámci Royal Spa
- roční odměnu, přátelský tým
- samostatnou práci a možnost seberealizace
- kvalitní dotované stravování
- příspěvek na dopravu, indispoziční volno