Asistentka kanceláře a obchodu s HO (27.-32.000 Kč) #2511

Jméno/Firma
Jobs Contact
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
20. 3. 2025

O pozici

Hledáte novou pracovní příležitost v Brně? Baví vás práce v administrativě? Pak je tato pozice určena právě pro Vás!

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á se bude podílet na administrativní a obchodní podpoře, správě zakázek a komunikaci se zákazníky. Pokud máte organizační schopnosti, pečlivost a chuť se rozvíjet, rádi Vás přivítáme.

Zašlete nám svůj životopis.

Co u nás budete dělat?

  • spolupráce s back office – archivace zakázek, příprava podkladů pro fakturaci, evidence milníků a docházky servisních techniků

  • evidence poptávek a základních údajů v CRM

  • podpora obchodního oddělení – monitoring veřejných soutěží, příprava nabídek a sledování komunikace se zákazníky

  • správa distribučního systému prodeje – komunikace s výrobními závody a zákazníky

  • kontrola a distribuce došlé pošty mezi pobočkami

  • agenda spojená s logistikou a nákupem pro pobočky Praha a Brno

Co musíte znát, mít a umět?

  • SŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo technického směru)

  • znalost AJ – úroveň alespoň B1 – komunikativní

  • zkušenost s administrativní nebo obchodní podporou výhodou

  • znalost práce na PC (MS Office, CRM systémy výhodou)

  • pečlivost, samostatnost a dobré organizační schopnosti

  • komunikativnost a schopnost spolupráce v týmu

  • základní orientace v obchodních procesech a logistice výhodou

Co Vám nabízíme

  • pracovní smlouva na dobu neurčitou

  • služební telefon, notebook, kancelář 24/7

  • bonusy/prémie

  • ochranné pomůcky dle firemních standardů

  • nástup možný ihned

  • firemní benefity:

    -          firemní akce

    -          flexibilní začátek/konec pracovní doby

    -          individuální rozvržení pracovní doby

    -          možnost částečného Home Office

    -          vlastní organizace náplně práce

    -          zahraniční pracovní cesty

    -          kurzy, školení

    -          účast na zahraničních konferencích

    -          dovolená 5 týdnů (4 týdny + 5 dní sick days)

    -          příspěvek na penzijní/životní připojištění

    -          stravenky/příspěvek na stravování

    -          multisport karta

  • místo výkonu práce: Brno

Další informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!